Satan va jag ville dit.. Hade inte råd att hänga på tyvärr, men ett stort tack för att man fick se bilder. Länge sen man satt och flinade sig genom såpass många bilder. Gamla goa bilar är skönt. Sån känsla får man inte på elmia och liknande.
Hittade en bild jag skulle vilja ha, pm kommer.
MVH Thomas.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Utdrag ur reglerna: • Var trevlig och respektera andras åsikter. • Du får absolut inte skapa eller sprida uttalanden som är stötande eller ärekränkande. • Använd sunt förnuft. Om du är osäker om det är OK att skriva något eller inte, skriv det inte! Tänk på vad du skriver. Vi har alla olika åsikter, men vi har valet att inte yttra dessa. För ett trevligare forum så ska man hålla tyst ibland. /Moderator Phaetoon
Haha katigt.. Om man inte tycker om bilderna kan man lätt strunta i att kolla igenom alla 282 bilderna.. faktiskt. Och ännu hellre skita i att kommentera, om man bara ska hålla på försöka provocera.
Massa härliga bilar var det iaf. tur med vädret hade a-bombers med. tänkte sticka dit för första gången i år, men missade totalt datumet. nästa år istället! tack för bilderna!
ska komma ifrån killen som åker en piss gul audi och inte hajar vad något handlar om! varför änns öppna käften och kolla på bilderna om man änns ej är intresserad av gamla bilar. Snacka om att provocera!! håll dig till dina plastraketer med visslande jökur under huven så blir alla nöjda!
Underbara bilar&bilder. Lite väl många som körde med "ful" däck iår dock (Moderna mönster). Rodden på bild.244-> såg jag i kållered för en månadsedan ngt? E han från trakterna eller?
skitfint tagna foton, särskilt dom första i cepiatoning. Ser fram emot dom i svart-vitt, blir mer rätt stämning. Jag var där, årets klart bästa träff! Var nog 7:e gången på den träffen. Särskilt rockabillyn på kvällen på festplatsen och att nyare bilar än -57 inte släpps in där.
Underbara bilar&bilder. Lite väl många som körde med "ful" däck iår dock (Moderna mönster). Rodden på bild.244-> såg jag i kållered för en månadsedan ngt? E han från trakterna eller?
Tummen upp! //Wallis
Jag tror han är från mölndal men är inte säker, han har varit på någon onsdagsträff förra året också.