3174
Sök

Missa inte premiären av Top Gear ikväll (11/8)

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 augusti 2009
Trådstartare
Påminner alla motorfanatiker om sässongspremiären av Top Gear ikväll kl 22.05 på Kanal 9.
Dock avsnitt från 2008 men många har inte sett avsnitten tidigare.

Top Gear-killarna bestämmer sig för att bli lastbilsförare för en dag och Jeremy och Richard bråkar återigen om Porsche 911. Veckans gäst är Michael Parkinson. Avs 1/8 säs 12. Brittisk motorserie från 2008.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

3 354 Inlägg
11 augusti 2009
hoppas man kommer ihåg det. brukar alltid glömma det typ 5 min innan.

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

Majestas
1 319 Inlägg
11 augusti 2009
Världens bästa bilprogram!
Även ett utav dom bästa tv-programen.

Det där avsnittet är bra med lastbilarna !
Racing, Eldsvåda, Trasigt Piano, osv .. Längter efter säsong 13

Team VeboTrim

Allmänt envis
12 512 Inlägg
11 augusti 2009
Håller med, TG är ett av de bästa programmen. Avsnittet med lastbilarna är riktigt roligt, även nästa avsnitt i säsongen med USA-resan är fantastiskt smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Hobby sabotör
178 Inlägg
11 augusti 2009
någon som vet när säsong 13 kommer. Om man alltså inte vill vara olaglig och ladda ner... wink

"Påbörja inget du kan avsluta"

huh?
10 427 Inlägg
11 augusti 2009
Känns ju roligare att titta på aktuella Top Gear-säsonger, men man har ju glömt bort
att man redan sett avsnitten när de går i Sverige ett år senare. tongue

VW-nörd?
4 332 Inlägg
11 augusti 2009
Instämmer.

Men iaf, stör mig något enormt hur dåligt Kanal 5/9 promotar det absolut största motorprogrammet i världen, nånsin (tittarmässigt).
Första gången jag hör om att det börjar ikväll nu, vilket är rätt ruttet.

1 754 Inlägg
11 augusti 2009
Wow! Ven kollar på "nya" avsnitt av Top Gear på tv?

Jag känner personligen ingen. Alla jag känner som gillar Top Gear har sett nästan alla avsnitt då de har laddat hem dem.

Härligt program dock.
Senast redigerat av Holiace (11 augusti 2009)

Jag kan inget om allt.

174 Inlägg
11 augusti 2009
kvällens avsnitt är jävligt bra big_smile

OEM <3
6 957 Inlägg
11 augusti 2009
Fan att dom kör så gamla avsnitt, jag sitter och väntar på avsnitt 7 i säsong 13 big_smile
MEN säsong 12 är skitbra, nästa avsnitt (antagligen nästa vecka) måste ni se, då är
det ett helt program i USA när dom kör Vette, nya Challenger och en Cadillac BTS smile

Sista avsnittet är också ett special fast på moped genom Vietnam (bland dom avsnitten lätt!!)
inte missa gott folk smile

Mvh

OEM <3

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 augusti 2009
Trådstartare
NiMroD skrev:
Tack för det....  te_wik  smile

Inga problem! big_smile

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

huh?
10 427 Inlägg
11 augusti 2009
Lite synd att Fifth Gear visas på någon kanal i Sverige.
Dvs Fifth Gear "UK", finns ju en europeisk version som rullar på Discovery utöver
den brittiska varianten. Blivit riktigt skoj senaste 2-3 säsongerna smile

Mycket konsumentrådgivning & humor, till skillnad mot Top Gear som bara kör humor? tongue

4 001 Inlägg
11 augusti 2009
Fan, jag bytte till Viasat för ett tag sedan och dom är helt kass, deras kanaler är skit och man får dessutom inte Kanal 9 så jag missar kvällens avsnitt....

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

OEM <3
6 957 Inlägg
11 augusti 2009
Olsson-Aero skrev:
Bjork skrev:
Fan att dom kör så gamla avsnitt, jag sitter och väntar på avsnitt 7 i säsong 13 big_smile
MEN säsong 12 är skitbra, nästa avsnitt (antagligen nästa vecka) måste ni se, då är
det ett helt program i USA när dom kör Vette, nya Challenger och en Cadillac BTS smile

Sista avsnittet är också ett special fast på moped genom Vietnam (bland dom avsnitten lätt!!)
inte missa gott folk smile

Mvh

Avsnitt 7 är släppt smile Fast du kanske är laglig tongue? Annars finns det att ladda hem på söndags kvällarna. +1 USA avsnittet samt vietnam är dom roligaste smile

Finns det ngn person som är under 25 år som är laglig idag? tongue
Vietnamavsnittet är sååå underbart rolig big_smile

OEM <3

28 Inlägg
11 augusti 2009
Seth skrev:

Haha samma här fan xD

OEM <3
6 957 Inlägg
11 augusti 2009
Clarksons lastbil är ju så Hardcore !! cool

OEM <3

1 867 Inlägg
11 augusti 2009
Det finns inget olagligt med att ladda ner saker som rippats från tvsändningar för privat bruk, så det är bara att ladda ner.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

3 354 Inlägg
11 augusti 2009
driver2 skrev:
Seth skrev:

Haha samma här fan xD

Idag kom jag iaf ihåg det big_smile

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

1 200 Inlägg
11 augusti 2009
te_wik skrev:
Avs 1/8 säs 12. Brittisk motorserie från 2008.

Jäklar! Jag sitter och längtar efter att säsong 14 ska börja sad
Senast redigerat av Minister (11 augusti 2009)

Sök