3364
Sök

Missa inte premiären av Top Gear ikväll (11/8)

Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 258 Inlägg
11 augusti 2009
Äsch, såg tråden först nu! *klickar på TVn för första gången på veckor*

Puss! big_smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!

3 714 Inlägg
11 augusti 2009
Missade TopGear jag med sad

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Försöker iaf
12 819 Inlägg
11 augusti 2009
Trådstartare
Bra avsnitt men inte så mkt test av bilar direkt. hmm

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
11 augusti 2009
Säsong 13 är askung big_smile
I avsnitt 3 är Ken Block med och i avsnitt 4 kör han en 500Whp Evo VIII som han fått ifrån en knarklangare.

Arrgh pirater! wink

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

OEM <3
6 957 Inlägg
11 augusti 2009
LeafBox skrev:
Säsong 13 är askung big_smile
I avsnitt 3 är Ken Block med och i avsnitt 4 kör han en 500Whp Evo VIII som han fått ifrån en knarklangare.

Arrgh pirater! wink

Nu fick han den ju inte direkt av knarklangaren utan av polisen tongue men man börjar ju undra
vafan han sysslar med innan dom förklarar läget tongue

Avsnitt 5 är ett sånt där roligt avsnitt med 1500 punds bilar som körs rätt långt tongue

OEM <3

Allmänt envis
12 512 Inlägg
11 augusti 2009
Jag glömde det tongue

*Har det... nån annan stans visserligen så får ta och titta på det nu istället*

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

96 Inlägg
12 augusti 2009
Olsson-Aero skrev:
Minister skrev:
te_wik skrev:
Avs 1/8 säs 12. Brittisk motorserie från 2008.

Jäklar! Jag sitter och längtar efter att säsong 14 ska börja sad

Samma här. Hoppas de inte dröjer allt för länge sad

Säsong 14 ska tydligen börja i november.

Thorssa
12 augusti 2009
Jävligt synd att kanal 9 kortar ner programmet för att få plats med reklamen. Igår t.ex. så klippte de ju bort när Hammond (?) tappade släpet flera gånger när han skulle koppla på det.

OEM <3
6 957 Inlägg
12 augusti 2009
Thorssa skrev:
Jävligt synd att kanal 9 kortar ner programmet för att få plats med reklamen. Igår t.ex. så klippte de ju bort när Hammond (?) tappade släpet flera gånger när han skulle koppla på det.

Det störde mig GRYMT mycket hmm

När sänds reprisen från igår?

15.55 nu på lör. på Kanal 5

OEM <3

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
12 augusti 2009
äh orka topgear på tv när man har alla avsnitt på datorn 70 gig dvs ändå från 80 talet=D tills s13 som nyligen slutat

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
12 augusti 2009
Vill ni se gamla säsonger av top gear så kan ni titta på bbc knowledge på kvällarna först kl 19:30 sen en repris kl 23:45. Dom är inne på säsong 5 nu.

161 Inlägg
12 augusti 2009
På streetfire.net kan man nu se 7 nya avsnitt av säsong 13 utan att vara olaglig!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
12 augusti 2009
Trådstartare
Thorssa skrev:

Jaa, jag saknade oxå delen där dom kopplar på släpet, det var ju säkert 4-5 min bortklippt bara det. sad

Mvh Tommy

Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

Försöker iaf
12 819 Inlägg
12 augusti 2009
Trådstartare
MrEricsson skrev:
äh orka topgear på tv när man har alla avsnitt på datorn 70 gig dvs ändå från 80 talet=D tills s13 som nyligen slutat

Tråden är ju till för dom som inte laddat ner.

Mvh Tommy

VW-nörd?
4 332 Inlägg
12 augusti 2009
te_wik skrev:
Thorssa skrev:

Jaa, jag saknade oxå delen där dom kopplar på släpet, det var ju säkert 4-5 min bortklippt bara det. sad

Mvh Tommy

Afan dom gjorde de va? Tänkte sen att de kanske va nåt annat avsnitt han höll på me de, men icke.
Helt ruttet att man klipper bort nyheterna och såna grejer.
Såg inte hela avsnittet, men behöll de "star in a reasonably priced car"? Isf e de ju helruttet. Ta bort den skiten istället.

429 Inlägg
12 augusti 2009
skit också att jag inte såg den här tråden tidigare. för nu missa ja programmet sad

Försöker iaf
12 819 Inlägg
12 augusti 2009
Trådstartare
Mortalis skrev:
te_wik skrev:
Thorssa skrev:

Mvh Tommy

Afan dom gjorde de va? Tänkte sen att de kanske va nåt annat avsnitt han höll på me de, men icke.
Såg inte hela avsnittet, men behöll de "star in a reasonably priced car"? Isf e de ju helruttet. Ta bort den skiten istället.

Ja dom har klippt en hel del tyvärr. Intervjun och körningen på banan så fanns det kvar. Intervjun handlade inte om bilar mer än kanske 1/10, så jag håller med. Klipp bort skiten som inte handlar om bilar/fordon överhuvud taget och visa bara bankörningen. Har nästan blivit för mkt Jay Leno show av Top Gear sad

Mvh Tommy

1 200 Inlägg
13 augusti 2009
MrEricsson skrev:

Top gear började visas 1977, jag har en känsla av att TVrip-tekniken inte var något vidare vid det laget. Säsong 1 till 13 av nya Top gear tar, beroende på kvalitet, drygt 75GB, om du dessutom har alla avsnitt från -77 till -01 och hamnar på totalt 70GB vill jag påstå att du ljuger wink

Bilvårdstönt.
1 109 Inlägg
13 augusti 2009
te_wik skrev:
Mortalis skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

Ja dom har klippt en hel del tyvärr. Intervjun och körningen på banan så fanns det kvar. Intervjun handlade inte om bilar mer än kanske 1/10, så jag håller med. Klipp bort skiten som inte handlar om bilar/fordon överhuvud taget och visa bara bankörningen. Har nästan blivit för mkt Jay Leno show av Top Gear sad

Mvh Tommy

I säsong 13 är det ju SIARPC i varje avsnitt, jag har en känsla av att det har med "lågkonjukturen" att göra.
Är säkert billigare att fylla 10 minuters programtid med en kändis som pratar och kör en bil på bana än att ha ett helt filmteam som jobbar en hel dag med att spela in nått fräckt reportage.
Tyvärr, men det är ju ingen hemlighet att Topgear fick en strängare budget.

Mvh. David.

Bygger rolig bil. :)

OEM <3
6 957 Inlägg
13 augusti 2009
Minister skrev:
MrEricsson skrev:

Top gear började visas 1977, jag har en känsla av att TVrip-tekniken inte var något vidare vid det laget. Säsong 1 till 13 av nya Top gear tar, beroende på kvalitet, drygt 75GB, om du dessutom har alla avsnitt från -77 till -01 och hamnar på totalt 70GB vill jag påstå att du ljuger wink

Busted ! tongue

OEM <3

Sök