Fina bilder! Man känner igen en hel del av bilarna. Ett tag där så stog det nästan helt stilla, fast när det började regna mer och mer så började de rulla på lite smått igen, antar att en del började röra sig hemåt vid den tiden!
Var riktigt supertevligt i år! Kanonväder ute på Barkaby, sedan kanonstämmning på Sveavägen fram tills det började regna. Polisen hade oerhört högt i tak i år jämfört med förra året. Man inriktade sig på att stävja fylla och bråk istället för att skälla på folk med fel belysning, eller eller burnisar. KANON!
hann bli några vändor innan det var dags att parkera bort bilarna o sätta sig och beundra med en kall i handen
råkade hamna mitt i allt ihop skulle på annat i stockholm och visste inte att det var träff massa avstängda vägar å sånt gjorde att ja körde vilse hehe, men ja fick se en jävla massa fina bilar iaf, speciellt en ja minns var en som gasade mer än hitler och hade en rolig tuta såg inte vad det var för bil men ja såg den vid valhallavägen korsning den gata som går till hötorget!!
Bragdpriset gick helt klart till gänget med den gamla Silver/röda Cheva HGV:n som stod för en enhjulsburnout assisterad av fyra man på TROTTOAREN utanför handelshögskolan!!!! Helt galet!!! Men kontrollerat ändå, inte så illa som det låter. Detta var faktiskt ett av de stora garven under kvällen! Särskilt första försöket när man laddade upp precis när en Polispatrull kom fram ur folkmassan....RIDÅ ! )))) Förarens oskyldiga min var helt obetalbar!
haha, ca 2 min innan jag vart eskorterad av 3 mc-poliser och 2st civilbilar, direkt från sveavägen
jag gick förbi dig när du stog med polisen. vad handlade de om?..
De uppskattade inte bilen, sen hade vi vinterdäck, samt så ville de sätta böter på alla i bilen.. haha, va ju inte bara denna bil som va full med folk men men, gick rätt bra när natzi-civil-poliserna drog, mc-killarna va faktiskt rätt snälla
Var själv där o såg alla bilar men frys pluggen på capricen gick sönder så lukta inte så jäkla gött i bilen. Tycker det är nice att 010an camaron är ute o glider på vägarna var far min som fixade den till besiktningen
Varje beröring av bromspedalen är första tecknet på rädsla !!!
its only illegal if you get caught!