Måste få säga.. mycket intressant.. var har du hittat fronten ??? har du gjort den sj eller betällt?? har en ascona B sj så.. vill hitta lite godis till den
Pitebor är djärva och starka män som dödar björnar och annat med bara händerna. De är ett vilt och trotsigt släkte, ättlingar till den gretiska gudasagans giganter” Så skrev vetenskapsmannen Petrus Stecksenius-Graan från Uppsala i en avhandling år 1731
Man kan köpa en massa plast på rpglasfiber.se. har dock inte hittat nåra breddare där. b0nden, äre en diesel huv du har på bilen? tycker den ser rätt hög ut. letar själv efter en till både min bruks-ascona och till den svarta. :p
Man kan köpa en massa plast på rpglasfiber.se. har dock inte hittat nåra breddare där. b0nden, äre en diesel huv du har på bilen? tycker den ser rätt hög ut. letar själv efter en till både min bruks-ascona och till den svarta. :p
edit ; breddare fram fanns på sidan.
det är inte dieselhuven, bara jag som höjt den i bakkant
nja, asconan har gått i ide däremot.. gått så jävla mkt pengar till vinterbilarna senaste månaderna, men lite har de hänt på projektet iaf ska försöka fixa bilder på det
nja, asconan har gått i ide däremot.. gått så jävla mkt pengar till vinterbilarna senaste månaderna, men lite har de hänt på projektet iaf ska försöka fixa bilder på det