Har bara blivit stoppad av snuten på det viset en gång och det var av en röd (?) volvo 24x eller 74x av en gammal sort.
Såg inte bilen särskilt bra då det var mörkt ute och dom låg aldrig framför mig utan blinkade bara in mig med blåljusen och stannade bakom mig. När vi hade stannat så kliver det ur en västprydd tjej på runt 30-35 år, ganska snygg för att vara en snut faktiskt, och hon ger mig världens utskällning för att jag kör som en jävla idiot etc etc.
Då hade dom legat efter mig i runt en mil i hastigheter upp till ~140 knyck. Som sagt, hon var inte glad inte (tror det var för att dom knappt hann ifatt mig innan det kom ett samhälle och jag saktade ner till 50).
Fick iaf ingenting för det, ingen varning, inga böter eller något annat. J-ligt konstigt faktiskt då dom var minst tre bepansrade poliser i den där bilen och alla lär ju ha sett mig köra som jag gjorde så dom hade ju vittnen fast att dom inte hade någon utrustning i bilen.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P