3732
Sök

Inför: KATRINEHOLMSTRÄFFEN hos TM Racing 19e sept. TillbehörsMarknad med specialpriser! NYHET GOKARTKÖRNING kl 11-16.30!

239 Inlägg
6 september 2009
Trådstartare
Efter faktiskt väldigt många önskemål så har jag nu gjort en ny klass på Katrineholmsträffen

Den heter "LADY" med pokal till 1-3 och jag är garanterat kranskulla/prisutdelare i den klassen

Välkomna nu Alla kvinnor

MVH Hasse

11 Inlägg
6 september 2009
Kan ju börja med att tacka hasse för en kanon träff igår "T gul träffen"

ni som sitter å velar fall ni ska åka ner eller inte, kanske tror att de inte blir sån stor träff?
kanske tror de inte är så "seriöst"?

kan ju säga som så hasse är otroligt duktig som Träff ansvarig de är ingen lätt uppgift, vet att han har fixat fram väldigt duktiga å seriösa aragörer också:)

ja vet även att de kommer vara ett gäng T gulisar där, vi kommer ställa ut igen, vet ni nån kompis ? Granne? släktig? som har en bil, peppa dom att åka med er ner.

hoppas på kalasväder den 19e å mycke folk, för de kommer bli en riktigt trevlig dag där borta.

ses där allesammans

mvh Honken

724 Inlägg
6 september 2009
Detta måste man åka på=) då t-gul träffen blev så lyckad med hasse i spetsen..

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
6 september 2009
Laserblue skrev:
Efter faktiskt väldigt många önskemål så har jag nu gjort en ny klass på Katrineholmsträffen

Den heter "LADY" med pokal till 1-3 och jag är garanterat kranskulla/prisutdelare i den klassen

Välkomna nu Alla kvinnor

MVH Hasse

Alla tiders Hasse! Kommer nog å ställer ut OPC´n då. big_smile

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

1 581 Inlägg
6 september 2009
Tror jag kommer förbi iaf. Bilen är fan inte i utställningsskick men! Någon som hört om damm i motivlacken? Inte våtslipad ännu och inte sista touchen med airbruschen för att jämna ut maskeringslinjer.

239 Inlägg
6 september 2009
Trådstartare
Någon som har tips på företag/person som kan komma med en bromsbänk till träffen??

1 338 Inlägg
6 september 2009
Laserblue skrev:
Någon som har tips på företag/person som kan komma med en bromsbänk till träffen??

Kolla med Jonathan eller Maxe på Vtech i trosa smile
www.vtech.se dem brukar vara med sin bänk ibland på olika arrangemang

jag kommer troligen kika förbi om regeringen tillåter det eller kanske tom följer med cool

Mvh// Michel

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

239 Inlägg
6 september 2009
Trådstartare
mYGeL skrev:
Laserblue skrev:

jag kommer troligen kika förbi om regeringen tillåter det eller kanske tom följer med cool

Mvh// Michel

Jag mailade för två veckor sedan till info@vtech.se med denna fråga, har Ej fått svar på mailet ens??

Kul ta med alla du känner det blir skoj

MVH Hasse

533 Inlägg
6 september 2009
mYGeL skrev:
Laserblue skrev:

Mvh// Michel

Bra att jag lyckades övertala dig! Lyckas du inte övertala frugan så hänvisa henne vidare till mig så ska du se att det går all vägens wink

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

Billackerare
50 Inlägg
6 september 2009
Laserblue skrev:
mYGeL skrev:
Laserblue skrev:

Mvh// Michel

Jag mailade för två veckor sedan till info@vtech.se med denna fråga, har Ej fått svar på mailet ens??

Kul ta med alla du känner det blir skoj

MVH Hasse

Kan kolla med polarn... han jobbar där... så kanske du får ett svar åtminstånde :-)

239 Inlägg
7 september 2009
Trådstartare
För Er som tänker ställa ut på avdelningen för utställning under bilträffen så har vi nu en ny klass.

"Bästa Bilmonter"   Pokal till plac 1, då menas hur bilen visas upp, allt runt.

Exempel; http://www.garaget.org/?car=101549&image=1342322
Exempel; http://www.garaget.org/?car=12258&image=1535699
Senast redigerat av Laserblue (7 september 2009)

Jag hasar tills det rasar!
12 Inlägg
7 september 2009
Verkar vara riktigt nice! kanske kommer upp med R:en smile

83 Inlägg
7 september 2009
Nu har jag börjat att sätta upp affischer för Katrineholmsträffen!

Så ni som bor i omnejd med Katrineholm kommer säkert att se en affisch någonstans i era hemtrakter snart smile

70 Inlägg
170 Inlägg
7 september 2009
Ja då få man skriva några rader om att vi kommer till denna enormt stora träff som vår vän Hasse jobbar dygnet runt med Som ni alla vet så är ju the Lady såld (se mina bloggar) så vi kommer med  familjens andra bil !!

En Häftig Vallåkravinnare 2007 2008 2009  mer kan jag berätta när vi är där SKA BLI KANON.coolcool

https://www1.garaget.org/archive/46/45455/61166/61166-1570224.jpg

Hade intenågon bild från 2009 i denna dator VI SES ALLA VÄNNER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
smilesmilesmilesmilesmilesmilecoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcoolcool
Senast redigerat av theLADY (7 september 2009)

"Realizing your dream"
www.jkr.nu

170 Inlägg
7 september 2009
Hitta en bild från 2009.coolcoolcoolcoolcool

http://www.gatbilar.se/events/983/3/4a91ae2ad802a.JPG

"Realizing your dream"
www.jkr.nu

388 Inlägg
7 september 2009
man kanske skulle dyka förbi och kolla läget

SPONSORER
BRL - SONAX - 59 north wheels -
Spacer.se

296 Inlägg
7 september 2009
Hoppas ni fixar en bänk för AWD, det vore kul att se. Jag tipsar om en bänk till, ifall ni har problem att få dit en. Garabedian Racing körde ner sin bänk till Vingåkra i somras med väldigt kort varsel (dagen innan) så den är flyttbar i alla fall. Då krånglade tyvärr mjukvaran men det lär vara fixat sedan länge. Garabedian Racing (www.g-r.se)
abiex@hotmail.com.
Senast redigerat av taway (7 september 2009)

83 Inlägg
8 september 2009
taway skrev:
Hoppas ni fixar en bänk för AWD, det vore kul att se. Jag tipsar om en bänk till, ifall ni har problem att få dit en. Garabedian Racing körde ner sin bänk till Vingåkra i somras med väldigt kort varsel (dagen innan) så den är flyttbar i alla fall. Då krånglade tyvärr mjukvaran men det lär vara fixat sedan länge. Garabedian Racing (www.g-r.se)
abiex@hotmail.com.

Det var också GR som bänkade denna S14 på Vingåkra: http://www.garaget.org/video/3s8osfzxne3y

Och något sånt vill man inte se, för det är stora skador som kan ske om bilen skulle flyga iväg

296 Inlägg
8 september 2009
FredrikN skrev:
taway skrev:
abiex@hotmail.com.

Det var också GR som bänkade denna S14 på Vingåkra: http://www.garaget.org/video/3s8osfzxne3y

Och något sånt vill man inte se, för det är stora skador som kan ske om bilen skulle flyga iväg

Fy fan, nej bra spännband måste man ju ha! Hoppas de lärde sig något av det där

Sök