3099
Sök

Inför: KATRINEHOLMSTRÄFFEN hos TM Racing 19e sept. TillbehörsMarknad med specialpriser! NYHET GOKARTKÖRNING kl 11-16.30!

1 338 Inlägg
8 september 2009
taway skrev:
FredrikN skrev:
taway skrev:
Hoppas ni fixar en bänk för AWD, det vore kul att se. Jag tipsar om en bänk till, ifall ni har problem att få dit en. Garabedian Racing körde ner sin bänk till Vingåkra i somras med väldigt kort varsel (dagen innan) så den är flyttbar i alla fall. Då krånglade tyvärr mjukvaran men det lär vara fixat sedan länge. Garabedian Racing (www.g-r.se)
abiex@hotmail.com.

Det var också GR som bänkade denna S14 på Vingåkra: http://www.garaget.org/video/3s8osfzxne3y

Och något sånt vill man inte se, för det är stora skador som kan ske om bilen skulle flyga iväg

Fy fan, nej bra spännband måste man ju ha! Hoppas de lärde sig något av det där

vore bra fall dem har en fläkt med sig också isåfall.. blir lätt varm,t för motorn annars tongue
plus spännband också roll

mvh// michel

Seat Leon Cupra-08 AWD Konverterad 500hp+
Missa ej Projekttråd för Seaten!
http://www.seatcupra.net/forums/showthr … mp;page=30
MDS, VTech Tuning, Pirelli - Power Is Nothing Without Controll, JE-Design

Inte riktigt normal!!!
271 Inlägg
8 september 2009
Håller tummarna för att det blir fint och varmt väder den 19:e! Skulle vara så skojj att kunna åka iväg på årets sista utställning/bilträff. Sen kommer juh den värdelösa årstiden då allt e dött och trist...

// Lena

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!

58 Inlägg
8 september 2009
ja kommer om mygel kommer _big_smile

243 Inlägg
8 september 2009
ska försöka ta ledigt till den helgen, och försöka dra med min polare med sin s55 amg, då kanske man kommer och ställer ut:)

Kolla gärna in mitt Turbo-Projekt
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=159288

239 Inlägg
8 september 2009
Trådstartare
Vi uppdaterar inbjudan nästan varje dag!

DAGENS NYHET!

Vi bygger en gokartbana på området och tar dit 6 st kartar med Hondamotorer 200 cc, billigt 50 kr/Race!

Bättre att bevisa med gokarten att du är den bästa föraren istället för att rejsa och göra svarta spår på gatorna i Katrineholm.

Våga utmana din kompisar......

Välkomna

https://www1.garaget.org/gallery/archive/14036/759619_tpueq3.jpg
Matte är fd framgångsrik tävlingsförare. Nu är han ansvarig för gokartbanan på Katrineholmsträffen den 19e sept.
Senast redigerat av Laserblue (9 september 2009)

Mupp?
28 Inlägg
8 september 2009
lilla_tingeling skrev:
Håller tummarna för att det blir fint och varmt väder den 19:e! Skulle vara så skojj att kunna åka iväg på årets sista utställning/bilträff. Sen kommer juh den värdelösa årstiden då allt e dött och trist...

// Lena

Mmm, så det är klart att ni måste åka... Så jag oxå kan ta mig dit. lol

68 Inlägg
8 september 2009
Laserblue skrev:
Vi uppdaterar inbjudan nästan varje dag!

DAGENS NYHET!

Vi bygger en gokartbana på området och tar dit 6 st kartar med Hondamotorer 200 cc, billigt 50 kr/Race!

Bättre att bevisa med gokarten att du är den bästa föraren istället för att rejsa och göra svarta spår på gatorna i Katrineholm.

Våga utmana din kompisar......

Välkomna

Detta kommer bli väldigt bra hasse! hoppas på bra väder nu också så kommer det bli en kanon dag big_smile

NordiskaX40Klubben
För er som kör Volvo S40, V40, S40N, V50 och C30 med eller utan turbo!

16 Inlägg
8 september 2009
Troligen inte årets sista bilträff! Dagen efter, 20 september kör vi Träffpunkt 80 -träff för alla sköna 1980-talsbilar och motorcyklar i Stjärnhov -inte långt från Katrineholm. Gör en helhelg i Södermanland och åk på båda träffarna!

www.traffpunkt80.se

11 Inlägg
9 september 2009
Ska försöka komma å kanske ställa ut...
Kan vi inte ha en ny klass typ "skabbigast bil" eller nåt isf har jag en chans att ta pokal...haha...

116 Inlägg
9 september 2009
När man läser om allt som kommer ske på träffen blir man ju bara ledsen då man vet att man inte kan komma på den. Ska dessvärre vara uppe i Leksand och jobba hela helgen.

239 Inlägg
9 september 2009
Trådstartare
jernis skrev:
Kan vi inte ha en ny klass typ "skabbigast bil" eller nåt isf har jag en chans att ta pokal...haha...

Hallå Jernis och alla andra! Katrineholmsträffen är inte en bilutställning, det är en Bilträff med många aktiviteter i dagsprogrammet.

Avdelningen bilutställning är bara en liten del av allt kul som erbjuds denna motordag för hela familjen!

Vi ses Hasse

11 Inlägg
9 september 2009
Laserblue skrev:
jernis skrev:

Hallå Jernis och alla andra! Katrineholmsträffen är inte en bilutställning, det är en Bilträff med många aktiviteter i dagsprogrammet.

Avdelningen bilutställning är bara en liten del av allt kul som erbjuds denna motordag för hela familjen!

Vi ses Hasse

Typ som vi brukar göra på den berömda Torsdagsträffen då???

238 Inlägg
41 Inlägg
10 september 2009
Jag har ju slutat med bilstyling och skit men jag får nog fasen ta och damma buicken  och glida in till stan den 19:e! smile

When better cars are built, Buick will build them.

181 Inlägg
10 september 2009
detta låter ju skit kul! smile blir en bit att köra men, ska se om jag kan komma! smile

Tur att man e som man e när man ändå inte e som man ska....

393 Inlägg
10 september 2009
Vi är också sugna på att komma.

Intresseklubben
673 Inlägg
10 september 2009
detta låter kul big_smile

/Mvh Andreas

239 Inlägg
10 september 2009
Trådstartare
DAGENS NYHET

Vi kör ett litet fyrverkeri kl 17.00, (se dagsprogrammet)

Imorgon en mycket större nyhet för er med kraftfulla motorer.....

Vi ses Hasse

MOGAMBO
149 Inlägg
10 september 2009
En massa mil o åka ju....... sad

68 Inlägg
10 september 2009
För er som åker från sthlm till katrineholm se hitt!!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=149853

NordiskaX40Klubben
För er som kör Volvo S40, V40, S40N, V50 och C30 med eller utan turbo!

Sök