2966
Sök

Angående: Årets sista Inofficiell Garaget-träff i FALUN ÄR HÄR MED INSTÄLLD Pga. inget intresse utav folket.

Ny dag Nya möjligheter
42 Inlägg
17 september 2009
Får se om man dyker upp på träffen nu när de kanske blir i gävle.. så dyrt med bensin fram och tillbaka och sen om man ska åka runt där hmm och liksom veckan innan löning. Snälla kan nån ta tag i det så man vet hur de blir, falun eller gävle? vilken tid?

Boys always go faster
425 Inlägg
17 september 2009
Ska jag va ärlig så tkr jag det är ett dumt datum att dra ihop en mega träff tex de kanske inte är alla som har bensinpengar såhär sent på månaden osv,
och jag är tyvärr en av dom hmm

Elr ja det är vad jag tror :9
Senast redigerat av RobstaH1 (17 september 2009)

Det är när det går över 200 , som livet börjar bli spännande....
Min projekt-tråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=210317

1 335 Inlägg
17 september 2009
Jag drar då iaf till Gävle som så många andra... Falu träffarna har vart riktigt små och dåliga denna sommar må jag säga... Så för mig blir det avslut på detta år i Gävle!

648 Inlägg
17 september 2009
lutar åt Gävle för mig med.

1 Inlägg
17 september 2009
Då blire alltså ingen träff i Falun då eller?? Vore som sagt bra att veta..

33 Inlägg
17 september 2009
FAN VA DÅLIGT, seriöst. KOM IGEN, vi kan väl försöka göra något bra av en faluträff någongång, sista gången och allt? okej dra till gävle alla som vill då men.... HÄR MED SPIKAR JAG 20.00 I FALUN @ ICA MAXI/PLANTAGEN LÖRDAGEN DEN 19/9! Kom den som vill, jag och förhoppningsvis runt 15 till dyker iaf upp där kl 20. Snälla!

Girls go fast
893 Inlägg
17 september 2009
Får se vart jag tar vägen tongue

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

Boys always go faster
425 Inlägg
17 september 2009
hjelmrobert skrev:
FAN VA DÅLIGT, seriöst. KOM IGEN, vi kan väl försöka göra något bra av en faluträff någongång, sista gången och allt? okej dra till gävle alla som vill då men.... HÄR MED SPIKAR JAG 20.00 I FALUN @ ICA MAXI/PLANTAGEN LÖRDAGEN DEN 19/9! Kom den som vill, jag och förhoppningsvis runt 15 till dyker iaf upp där kl 20. Snälla!

du kan räkna med att jag dyker upp smile
Senast redigerat av RobstaH1 (17 september 2009)

Min projekt-tråd

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
17 september 2009
Får se vart jag hamnar då, åker väl igenom Gävle på vägen hem men suger det där så åker jag hellre hem hit till Falun istället. smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

The Joker,
463 Inlägg
17 september 2009
Trådstartare
vi blåser av träffen i falun då som intresset försvann som med vinden, men då vill jag bara tacka för mig den här säsongen och hoppas att DEM som klagar på att träffen är liten dålig tar tag i det till nästa sommar istället. för det är svårt med en "one man army" att få nånting bra och när vädret inte varit på topp och bilarna kommer är där i 5minuter och sen åker man hem är då inte konstigt att träffarna blir små å korta. men tack för mig,

ni som vill kan ha träff om ni vill men jag tackar för mig redan nu istället.

MvH Jokern023
Senast redigerat av Jokern023 (17 september 2009)

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3

Ny dag Nya möjligheter
42 Inlägg
17 september 2009
Trisst som as....såg fram emot detta...sista och allt, men men, Jokern har en point!
One man army funkar inte riktigt...suck!

1 353 Inlägg
17 september 2009
Jag tänker då åka in typ kl 20 och se om jag hittar nån att prata med där ändå! smile

There's no replacement for displacement

rb26dett
136 Inlägg
17 september 2009
tråkigt! var inställd på att dra till falun... men men då får det bli gävle istället.. tycker för övrigt att det är ganska dålig stil av vissa att börja snacka om att slå ihop och sticka hit och dit istället. taskigt mot dom som försöker att fixa nått för oss bilintresserade i närheten.

/Eric

"anti antispinn"

Size matters 632" always wins...
69 Inlägg
18 september 2009
Snacka kan ju alla göra...  // Svenne

Over and out!

435 Inlägg
18 september 2009
skönt att man precis har börja riva isär motorn när man läser detta tongue får kika förbi en annangång

No risk, No reward

33 Inlägg
18 september 2009
Alltså vad fan är allas problem egentligen !? blir så förbannad när man försöker vara seriös och sen blir skiten bara avblåst!? aja, jag tänker iaf åka dit 20.00 och gör det ni också som inte sviker Falun! Dålig stil av många alltså..

1 335 Inlägg
18 september 2009
Till nästa år kanske vi kan skapa ett Crew på ca 4st som seriöst går in för att ordna träffar runt om här. Kanske inte bara i Falun, utan att man lägger träffar i städerna runt om... (Falun Borlänge Hedemora Ludvika Leksand Rättvik Mora Hofors osv... På det sättet ökar chanserna att fler kommer då vissa kanske tycker det är för långt till Falun, om man lägger träffen i Rättvik kommer mer folk från norr och lägger man träffen i Ludvika kommer fler från söder tex... Bara en ide som tål att diskuteras wink

94 Inlägg
18 september 2009
Jag skulle inte vilja säga att de är dålig stil. De är ju folks egen vilja som styr.
Och jag säger som många andra att träffarna i Falun var dåliga de här året, och den största anledningen är att man haft alldeles för många så folk tröttnar på att höra: "Åh de är garaget träff i Falun IGEN.."

Jag hade själv tänkt ge träffen en sista chans, men med så mycket velande i tråden så bär de mot Gävle för mig med, och jag ska dit med lite leveranssaker samtidigt isf.

Förrförra året var de 2st stora träffar i Falun, de var ju mycket bättre, kolla hur mycket folk de kom då! Trots väder och vind. De var iaf vad jag var på då.

Sen att en person fixar en träff är inget att skylla på, de är datum och intresse som lockar folk, inte att de är 30st som anordnar.

Ett tips till nästa sommar kan ju vara att man sätter sig och gör en sjysst inbjudan på första sidan i tråden om att de kommer bli en riktigt stor garageträff.

Bara en liiten tanke från mig.

Bredda bilen annars byt!!

The Joker,
463 Inlägg
18 september 2009
Trådstartare
Corsa_rst skrev:
Jag skulle inte vilja säga att de är dålig stil. De är ju folks egen vilja som styr.
Och jag säger som många andra att träffarna i Falun var dåliga de här året, och den största anledningen är att man haft alldeles för många så folk tröttnar på att höra: "Åh de är garaget träff i Falun IGEN.."

Jag hade själv tänkt ge träffen en sista chans, men med så mycket velande i tråden så bär de mot Gävle för mig med, och jag ska dit med lite leveranssaker samtidigt isf.

Förrförra året var de 2st stora träffar i Falun, de var ju mycket bättre, kolla hur mycket folk de kom då! Trots väder och vind. De var iaf vad jag var på då.

Sen att en person fixar en träff är inget att skylla på, de är datum och intresse som lockar folk, inte att de är 30st som anordnar.

Ett tips till nästa sommar kan ju vara att man sätter sig och gör en sjysst inbjudan på första sidan i tråden om att de kommer bli en riktigt stor garageträff.

Bara en liiten tanke från mig.

min tanke med att ha många träffar va att vi bilfolket skulle ha nånting att göra och ta vara på sommaren som dom flesta i slutändan också klagar att det inte hände allt för mkt på sommaren, men nu vet jag att det inte lönar sig att försöka göra nånting då folk kastar "skit" på en när man försöker få nånting att hända i den här döda delen av universum...men då tycker jag som jag skrev att folk som klagar kan ta tag i det nästa sommar istället för att bara sitta å rulla tummarna å sen komma efteråt å klaga.

MvH Jokern023

Size matters chevy 572 cui. 720hp We love Big block chevy<3

Boys always go faster
425 Inlägg
18 september 2009
i will be there at 8!

Min projekt-tråd

Sök