Tjenna gubbs, har krängt av däcken nu, blir till att börja slipa nu det närmaste..
Har en massa däck liggandes också! bl.a ; 4 st Kuhmo Ecsta SPT 225/40/18 som ska sitta på dessa fälgarna.. 4 st Ventus K102 225/45/ZR17 som jag måste hitta slitfälgar till, nån som har nått hyfsat snyggt liggandes för en billig peng? Behöver bara 2 2 st Connexion Tyfoon 185/65/R15 som jag kan slänga på nuvarande vinterfälgarna o slita upp Sen har jag 4 st gamla vinterdäck på skabbiga plåtfälgar som ska burnas upp också
Har en massa däck liggandes också! bl.a ; 4 st Kuhmo Ecsta SPT 225/40/18 som ska sitta på dessa fälgarna.. 4 st Ventus K102 225/45/ZR17 som jag måste hitta slitfälgar till, nån som har nått hyfsat snyggt liggandes för en billig peng? Behöver bara 2 2 st Connexion Tyfoon 185/65/R15 som jag kan slänga på nuvarande vinterfälgarna o slita upp Sen har jag 4 st gamla vinterdäck på skabbiga plåtfälgar som ska burnas upp också
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Ja det blir fint vettu, dock lite kallt i garaget hehee Ja det är bestämt, men det får ni se när dom e lackade !
Naa, jag har en bild där den ser ut såhär faktiskt, skulle vilja se en bil där den sträcker sig ut mot rutan, ända ut åt kanterna på varje sida och går till upphöjningen längst fram på huven