Vet inte om du har skrivit de något mer, men hur går det med planerna på lackering av karossen?
Om du menar det som ska bli svart , tak, huv mm så kommer detta inte lackas, det kommer folieras isåfall. Detta kommer till våren , lite roligare o grejja då men taket kommer bli svart till att börja med iallafall!
Vet inte om du har skrivit de något mer, men hur går det med planerna på lackering av karossen?
Om du menar det som ska bli svart , tak, huv mm så kommer detta inte lackas, det kommer folieras isåfall. Detta kommer till våren , lite roligare o grejja då men taket kommer bli svart till att börja med iallafall!
Allright, ser fram emot det
Yes, samma här! Tror det kommer bli bra med svart tak på bilen
synd på diffen haha, förlåt , men de kan inte vara någon höjdare att glida runt i en skoda felica?
Ja det va inte roligt Haha nej fyfan, 1,6 liters motor! haha, går ju faktiskt o "drifta" med den med handbromsen, så kul kan man ha ändå men det e ju ingen brudmagnet direkt
Verkar iallafall som om reservdelsbilen blir såld imorgon till en kille på BMW i Skövde, blir bra så ska jag lägga en beställning på en begagnad diff på laga.se innan helgen är slut!
60/40 gillar vi det kommer att bli kalas! Jag ångrar mig lite över min sänkning nu då jag verkar köra plogbil hela tiden ^^ men bilen är ju inte byggd för att gå på vintern så jag får skylla mig själv och hoppas att jag inte har sönder något
60/40 gillar vi det kommer att bli kalas! Jag ångrar mig lite över min sänkning nu då jag verkar köra plogbil hela tiden ^^ men bilen är ju inte byggd för att gå på vintern så jag får skylla mig själv och hoppas att jag inte har sönder något
OM vi gillar haha ja det låter ju inte så roligt kanske.. får skaffa mig en vinterbil tills nästa vinter helt enkelt !
Syns lite skillnad på fälgarna iallafall, högra är slipade om ni skulle missta er Slipat alla nu iallafall med 180 papper, ska slipa dom igen med 240 papper och sen ska dom lackas Ett jävla n***rjobb iallafall, fyfan..
finfin ljuddämpare , kommer sitta som en smäck! inte fel med sänkfjädrar heller, hoppas bara dina stötdämpare är fräscha så du slipper kompletera med nya sådana efteråt mvh
för att bli gammal och vis, måste man vara ung och galen!
finfin ljuddämpare , kommer sitta som en smäck! inte fel med sänkfjädrar heller, hoppas bara dina stötdämpare är fräscha så du slipper kompletera med nya sådana efteråt mvh
Jo den ser riktigt nice ut tycker jag Nej, det kommer nog bli redigt bra sen när dom kommer på tillsammans med fälgar och allt annat jag planerat till den helgen då allt ska monteras på samma gång! Haha, ja det hoppas jag med, mer onödiga o oförutsedda utgifter vill jag inte ha!
Tyckte lite synd om Touringen, kanske för att den är så lik ens egen? Varför körs det ej med den, verkar ju vara i trafik och allt? Mycket roligare än Felicia
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Tyckte lite synd om Touringen, kanske för att den är så lik ens egen? Varför körs det ej med den, verkar ju vara i trafik och allt? Mycket roligare än Felicia
Hade vart mycket roligare att köra den , ja Men den va avställd och obesiktigad under min ägo, pga att den hade dåliga bromsar och fläktstyrningen inte fungerade som den skulle. Annars hade jag ställt på den o och besiktigat den! Numera är den såld till en kille på BMW i Skövde
Hade vart mycket roligare att köra den , ja Men den va avställd och obesiktigad under min ägo, pga att den hade dåliga bromsar och fläktstyrningen inte fungerade som den skulle. Annars hade jag ställt på den o och besiktigat den! Numera är den såld till en kille på BMW i Skövde
Jaha, jag tittade lite snabbt på VVs fordonsfråga nämligen och där verkade den vara i trafik. Synd för det är en trevlig bil *host*
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Jaha, jag tittade lite snabbt på VVs fordonsfråga nämligen och där verkade den vara i trafik. Synd för det är en trevlig bil *host*
Det är den, kollade jag med när du skrev att den va i trafik! Men det verkar ju som att den nya ägaren fått sprutt på allt ganska snabbt då den åkte härifrån på flak i onsdags! Haha, ja , lite större motor än min också.. Dock ganska rostattackerad tyvärr !