Har nyss skänkt bort 740n och är nu ute efter en bil som ska roa mej.
*Snabb *Tålig *Drifta *Snygg *Rå
Bilarna jag funderar mellan är m5 eller en 200sx vad är bra dåligt med dessa? m5,an är ju tung som tusan, dock kan dom lättas och trimmas, 200sx vet jag ingentin om förutom att dom är rätt tuff och trimvänliga verkar det som
vilken hade ni tagit för att klara målen jag har ? köper inte en 200sx över 50 köper inte en m5 över 60 eftersom det kommer att bli körning till MAX med dom,
Projekt, BMW 328 e46 Schmiedmann Black Edition
Projekt Fort Sierra med 9000TurboX
Har nyss skänkt bort 740n och är nu ute efter en bil som ska roa mej.
*Snabb *Tålig *Drifta *Snygg *Rå
Bilarna jag funderar mellan är m5 eller en 200sx vad är bra dåligt med dessa? m5,an är ju tung som tusan, dock kan dom lättas och trimmas, 200sx vet jag ingentin om förutom att dom är rätt tuff och trimvänliga verkar det som
vilken hade ni tagit för att klara målen jag har ? köper inte en 200sx över 50 köper inte en m5 över 60 eftersom det kommer att bli körning till MAX med dom,
antar de e en e34 du tänker på dom går fint men har inget tryck i botten m5 e34 man måste varva ordentligt innan de händer nått men när man kan köra dom går dom fruktansvärt bra
Har nyss skänkt bort 740n och är nu ute efter en bil som ska roa mej.
*Snabb *Tålig *Drifta *Snygg *Rå
Bilarna jag funderar mellan är m5 eller en 200sx vad är bra dåligt med dessa? m5,an är ju tung som tusan, dock kan dom lättas och trimmas, 200sx vet jag ingentin om förutom att dom är rätt tuff och trimvänliga verkar det som
vilken hade ni tagit för att klara målen jag har ? köper inte en 200sx över 50 köper inte en m5 över 60 eftersom det kommer att bli körning till MAX med dom,
Jag skulle välja M5'an, just därför att den pallar för mer tryck, och det är sjukt lätt att få ut effekt ur dom. Sen så 1.8 liters motorn i 200SX är kända för vevlagerras om man inte har bra nog oljekylning, sen så behövs det lite mer tender love and care när det gäller 200SX.
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
jo det är e34 som gäller ifall bmw, får ta en funderare på detta, något annat hel alternativ runt den prisklassen ifall man känner för att drifta lite för skojs?
Projekt, BMW 328 e46 Schmiedmann Black Edition
Projekt Fort Sierra med 9000TurboX
Har nyss skänkt bort 740n och är nu ute efter en bil som ska roa mej.
*Snabb *Tålig *Drifta *Snygg *Rå
Bilarna jag funderar mellan är m5 eller en 200sx vad är bra dåligt med dessa? m5,an är ju tung som tusan, dock kan dom lättas och trimmas, 200sx vet jag ingentin om förutom att dom är rätt tuff och trimvänliga verkar det som
vilken hade ni tagit för att klara målen jag har ? köper inte en 200sx över 50 köper inte en m5 över 60 eftersom det kommer att bli körning till MAX med dom,
Nu är jag ju väääldigt partisk.
Men tycker s13 passar bra in på dina ändamål
300+hk i en s13 är pisslätt, och billigt. Skicka i en oljekyl i den så blir den "tålig" Drifta? Är väl i princip det den är gjord för, viktfördelningen är nära 50/50 Finns mkt styling och reservdelar till s13
m5 är väl ingen bil du har lust o skrynkla till skärmar på? känns som det kommer kosta mer än det smakar i längden=)
jag hade tagit m5an fall du ska åka gata o bara glida o må, men s13 om du ska drifta o race'a!
Bmwn är nog bättre val, 200sx är inte precis kända för sin hållbarhet och om det ska trimmas blir det säkerligen ännu dyrare.
halvorsen skrev:
Har nyss skänkt bort 740n och är nu ute efter en bil som ska roa mej.
*Snabb *Tålig *Drifta *Snygg *Rå
Bilarna jag funderar mellan är m5 eller en 200sx vad är bra dåligt med dessa? m5,an är ju tung som tusan, dock kan dom lättas och trimmas, 200sx vet jag ingentin om förutom att dom är rätt tuff och trimvänliga verkar det som
vilken hade ni tagit för att klara målen jag har ? köper inte en 200sx över 50 köper inte en m5 över 60 eftersom det kommer att bli körning till MAX med dom,
Bmwn är nog bättre val, 200sx är inte precis kända för sin hållbarhet och om det ska trimmas blir det säkerligen ännu dyrare.
halvorsen skrev:
Har nyss skänkt bort 740n och är nu ute efter en bil som ska roa mej.
*Snabb *Tålig *Drifta *Snygg *Rå
Bilarna jag funderar mellan är m5 eller en 200sx vad är bra dåligt med dessa? m5,an är ju tung som tusan, dock kan dom lättas och trimmas, 200sx vet jag ingentin om förutom att dom är rätt tuff och trimvänliga verkar det som
vilken hade ni tagit för att klara målen jag har ? köper inte en 200sx över 50 köper inte en m5 över 60 eftersom det kommer att bli körning till MAX med dom,
200sx s13 dåliga rykte beror på 18åringar som nyss tatt körkort och tänkte dom skulle leka nån japansk driftingguru o ligga på varvstoppen i 2h o sen fundera på varför motorn gick sönder... vid köp av s13, SKALL oljekyl monteras. (Jag körde 1år utan oljekyl, motorn klara sej utmärkt) O andra sidan va jag heller inte 18 med nytaget körkort.
Visst, oljekylningen(värmeväxlarn) är kass original. Byt den så har du en motor som tål att köras.
Inte för att jag tycker om BMW men utan tveckan skulle jag välja en BMW M5. Du behöver inte trimma den om du inte vill och du kommer att har en trevligt leksak mellan händerna. Kolla försäkring, dom är ganska höga på dessa bilar. http://www.blocket.se/goteborg?q=BMW+M5 … &md=th Lycka till med sökanden.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
300+hk i en s13 är pisslätt, och billigt. Skicka i en oljekyl i den så blir den "tålig" Drifta? Är väl i princip det den är gjord för, viktfördelningen är nära 50/50 Finns mkt styling och reservdelar till s13
m5 är väl ingen bil du har lust o skrynkla till skärmar på? känns som det kommer kosta mer än det smakar i längden=)
jag hade tagit m5an fall du ska åka gata o bara glida o må, men s13 om du ska drifta o race'a!
700hk+ i en M5 är lika lätt som 300+ i en CA18DET.
Vad är din poäng?
Horsepower is how fast you hit the wall, Torque is how far you bring the wall with you.
Lätt m5an! Vet inte hur m5an är men dom e34or jag har haft har varit grymt lätt kontrollerade och dom går precis dit man vill. Då har jag ändå bara haft 525 som störst i e34:)
BMW följer inte utvecklingen, BMW leder den!
The spirit of 76. www.76olja.nu
Inte för att jag tycker om BMW men utan tveckan skulle jag välja en BMW M5. Du behöver inte trimma den om du inte vill och du kommer att har en trevligt leksak mellan händerna. Kolla försäkring, dom är ganska höga på dessa bilar. http://www.blocket.se/goteborg?q=BMW+M5 … &md=th Lycka till med sökanden.
Jag hade tagit 200an och inte en m5a för 50k om det ska smiskas så in åt helvete. Man kan säkert hitta 200or med massa grejjer bytta som är drift säkra som fan.
300+hk i en s13 är pisslätt, och billigt. Skicka i en oljekyl i den så blir den "tålig" Drifta? Är väl i princip det den är gjord för, viktfördelningen är nära 50/50 Finns mkt styling och reservdelar till s13
m5 är väl ingen bil du har lust o skrynkla till skärmar på? känns som det kommer kosta mer än det smakar i längden=)
jag hade tagit m5an fall du ska åka gata o bara glida o må, men s13 om du ska drifta o race'a!
700hk+ i en M5 är lika lätt som 300+ i en CA18DET.
Vad är din poäng?
Håller inte riktigt med där... sitter och diskuterar nu med en kompis som haft en M5 e34 och jag har precis betällt grejjer till min 200sx för att få ca300hk går på ca26000 inkl frakt.
Grenrör, kolvar och turbo GT4088R Lämplig för 700hk = 38000 utan frakt.. och då behöver du enheldel saker till för att få till det
säger inte att du borde köpa en 200sx men det är lättare att få 300hk i en S13 än 700 i än M5
300+hk i en s13 är pisslätt, och billigt. Skicka i en oljekyl i den så blir den "tålig" Drifta? Är väl i princip det den är gjord för, viktfördelningen är nära 50/50 Finns mkt styling och reservdelar till s13
m5 är väl ingen bil du har lust o skrynkla till skärmar på? känns som det kommer kosta mer än det smakar i längden=)
jag hade tagit m5an fall du ska åka gata o bara glida o må, men s13 om du ska drifta o race'a!
700hk+ i en M5 är lika lätt som 300+ i en CA18DET.
Vad är din poäng?
Håller inte riktigt med där... sitter och diskuterar nu med en kompis som haft en M5 e34 och jag har precis betällt grejjer till min 200sx för att få ca300hk går på ca26000 inkl frakt.
Grenrör, kolvar och turbo GT4088R Lämplig för 700hk = 38000 utan frakt.. och då behöver du enheldel saker till för att få till det
säger inte att du borde köpa en 200sx men det är lättare att få 300hk i en S13 än 700 i än M5
Men samtidigt kan man ju säga att 300hk i en m5 har du från fabrik vilket ger driftsäkerhet jämför med 300hk i en 200. Sedan får man säga vad man vill om ca18det men det är ju ett riktigt bojsänke
700hk+ i en M5 är lika lätt som 300+ i en CA18DET.
Vad är din poäng?
Håller inte riktigt med där... sitter och diskuterar nu med en kompis som haft en M5 e34 och jag har precis betällt grejjer till min 200sx för att få ca300hk går på ca26000 inkl frakt.
Grenrör, kolvar och turbo GT4088R Lämplig för 700hk = 38000 utan frakt.. och då behöver du enheldel saker till för att få till det
säger inte att du borde köpa en 200sx men det är lättare att få 300hk i en S13 än 700 i än M5
Men samtidigt kan man ju säga att 300hk i en m5 har du från fabrik vilket ger driftsäkerhet jämför med 300hk i en 200. Sedan får man säga vad man vill om ca18det men det är ju ett riktigt bojsänke
fast har man 300 i båda kan man ju även säga att 200:an är "lite" lättare
men för att komma tillbaka till topic, M5:an är dyrare på alla sätt men håller bättre också.
700hk+ i en M5 är lika lätt som 300+ i en CA18DET.
Vad är din poäng?
Håller inte riktigt med där... sitter och diskuterar nu med en kompis som haft en M5 e34 och jag har precis betällt grejjer till min 200sx för att få ca300hk går på ca26000 inkl frakt.
Grenrör, kolvar och turbo GT4088R Lämplig för 700hk = 38000 utan frakt.. och då behöver du enheldel saker till för att få till det
säger inte att du borde köpa en 200sx men det är lättare att få 300hk i en S13 än 700 i än M5
Men samtidigt kan man ju säga att 300hk i en m5 har du från fabrik vilket ger driftsäkerhet jämför med 300hk i en 200. Sedan får man säga vad man vill om ca18det men det är ju ett riktigt bojsänke
Säg det till mobne som har 800hk i sitt "bojsänke"