![https://www1.garaget.org/gallery/images/64/63506/63506-5e0aa685f60fbbc6c386f3006195ca14.jpg]()
En viss nyansskillnad på den gamla och nya färgen. Men det får man väl stå ut med en säsong.
![https://www1.garaget.org/gallery/images/64/63506/63506-a1676f7813ba4e36b9dd636ddf193a8a.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/64/63506/63506-c06eb40d1d76047d7951f858a6abfe6d.jpg]()
![https://www1.garaget.org/gallery/images/64/63506/63506-43e5b0d552a683bb04f0c4cc8002b028.jpg]()
Fått bytt startmotorn idag, starta direkt och låter underbart!
Generatorn laddar som den ska för första gången efter lite mek med kablaget.
Strömbrytarna på plats inuti bilen. Stripsa upp kablaget och dra om lite så kablarna inte blir såpass synliga.
Fått bort ännu mer kablage i motorrummet.
Det negativa. Läcker lite olja, verkar som att det kmr från ena ventilkåpan. Nya packningar och skära ut en bit ur kåpan så att det inte läcker. Troligtsvis det som är problemet.
Saker som står närmast på listan nu är (ska vara klart innan juli)
-Fixa bromsljuset
-Byta dämpare fram och kortare fjädrar
-Spackla/popnita på "Cowl" scoopet
-In med basarna och stegen
Sen så är det platsbyte på Lemansen och Blazern nu. Förhoppningsvis rullar Blazern i mitten av juli.
Det går bra nu
