Vad har ni för favoritprogram på TV som handlar om bilar m.m? Jag gissar nog på att de flesta säger Top Gear just nu, men det är nog det bästa bilprogrammet för tillfället. Men jag minns när jag var yngre så tittade jag mycket på Trafikmagasinet som gick på SVT. Visst var trafikmagasinet en av SVT's egna produktioner? För jag har för mig att de programmen finansieras genom TV-avgiften så det skulle ju vara coolt om de kunde börja producera en ny serie om bilar
Mitt favoritbilprogram VAR Motorjournalen men nu när man blivit lite äldre så tycker jag Top Gear är det solklart bästa Mera Motor var också riktigt bra och självklart Bosse Bildoktorn
Blir inte så mycket TV nu förtiden men American Hotrods och Top Gear är ju alltid underbara
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
Årets trådlyft dårå. Jag såg precis slutet av ett avsnitt av denna serie då den visades på Discovery Channel. Nu till min fråga, vad heter programmet på engelsk? (missade ju det eftersom jag inte såg från början.
TopGear UK, med Jeremy Clarkson, Richard Hammond och James May, samt den anonyme testföraren The Stig. Lite tråkigt nu när man vet vem och han ser ut den där The Stig är.. Men men livet går vidare..