Bmw 330, tänk dig en M3 med lite mindre effekt enkelt förklarat. Härlig motor som går snålt och en bekväm bil, men är 0-100 på 6.5sek "grymt snabbt" i dina ögon?
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Om någon säger komfort så tänker jag direkt på Tyskland, tyvärr. Men en Lexus kanske går att få snabb. Är ju Toyota-nörd, men vet inte hur komforten ser ut i en Supra.
jag måste bara få säga min mening:P TOYOTA Aristo tiwnturbo de är lexus gs300 med supra motorn de är otrolig skön att åka i och läskigt snabbt om man vill. du kan få en aristo som är i top skick för 150 resten spara du till vad du vill:P
Själv tycker jag att de flesta sportbilar har schysst komfort original, kanske ingen lyx-merca komfort men tillräckligt för att det ska vara skönt. Men om man nu är ute efter mer komfort än prestanda så lutar det väll åt Tyskland och deras bilar, kanske någon AMG eller M5? M5 E39 är väll den senaste modellen av M5 som ligger under 250k, jag tycker själv att det är en bra blandning av komfort och prestanda i den, vet dock inte hur det ligger till med priserna på försäkring till de.
Teori är när man vet allt men inget går som det ska
Praktik är när allting funkar bra men ingen vet varför
I mitt liv förenas teori o praktik inget är som det ska och ingen vet varför...