Dags för uppdateringVill börja tacka dom som påpeka att jag inte hade kabelslang och övertala mig att använda det. Så då kan ni gissa vad jag gjort idag.
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Just de. Drog om de kablar jag dragit utan kabelslang och sen fortsatte jag dra fler kablar.
Här ser ni första kabeln i slang.
Högtalarkablar till vänster framdörrSedan drogs det till höger framdörr också.
Högtalarkabel till höger framdörrSen har jag nu bestämt att jag inte ska fuska något mer i detta projektet.
Så här är bilbevis att kabeln är fastsatt till och med under golvmattan där den aldrig kommer synas.
Inget fusk. ![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Sedan drog jag även kabeln till center och höger bakdörr. Sen tog högtalarkabeln slut så nu har man gjort av med 70 meter kabel. Får beställa lite mer nu.
Givetvis tog även batteriet i kameran slut så jag kunde inte visa resultatet av dagens jobb. Känns som allting tog slut idag.
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Måste säga att kablarna känns mer seriöst dragna nu och sen även en annan fördel att skulle det mot förmodan hända något med en kabel i framtiden är det lätt att byta kabel utan att riva ut hela inredningen igen.
Det var allt för idag. Tror inte det händer mer med bilen här hemma denna veckan iallafall. Däremot så kommer vi ju börja med dörrsidorna i helgen uppe i göteborg. Så fort det påbörjas så uppdateras tråden.