3515
Sök

Audi "humlan" A4 Quattro börjar Lite lätt igen

utbildad klant
2 197 Inlägg
27 december 2010
Trådstartare
psyco skrev:
polera den med? wink

Jo det var tanken. fick dock inte isär den yikes bara en bit sen tvärstopp så tänkte ja AJA bara i hop emd skiten igen. och då försvann en mutter ner iden å fick inte upp den så jag RÅKADE tappa den å den gick sönder roll
så nu blir det en ny wink

Mvh O.Frankeståhl

419 Inlägg
27 december 2010
oscar oscar oscar... har din mamma aldrig sagt till dig att man inte ska ljuga? då kommer inte tomten.. tänk på det nästa jul!

utbildad klant
2 197 Inlägg
27 december 2010
Trådstartare
Tabb skrev:
oscar oscar oscar... har din mamma aldrig sagt till dig att man inte ska ljuga? då kommer inte tomten.. tänk på det nästa jul!

AJ då:O oki jag slog sönder skiten sad men den bad om det
inga ledsna miner jag står mitt kasst tongue

Mvh O.Frankeståhl

utbildad klant
2 197 Inlägg
2 januari 2011
Trådstartare
Go kväll gorg vill bara säga har inte gett upp utan bara fått ta 5 steg tillbaka pga hjärtproblem, mitt egna fel,
hur som ett nytt grenrör är beställt från us Tack Deamo
Har åxå betalt lacken så det mesta är är redo.
har åxå kört toppen å ventilkåpan till tvätt. ska ta tag i allt så fort jag kan börja anstränga mig igen.
Tjo smile

Mvh O.Frankeståhl

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
1 867 Inlägg
2 januari 2011
Tydligen inflammerad hjärtsäck.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
2 januari 2011
Koop skrev:

det låter inte allt för kul. har varit med om "liknande"

Audi racing
634 Inlägg
2 januari 2011
Michkijn skrev:
Koop skrev:

vad händer när man får de ?

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
2 januari 2011
street_racing_90 skrev:
Michkijn skrev:
Koop skrev:

Sjukhus i lite mer än tre månader för min del. mådde väl inte "bäst" då, så att säga...
Gick ner från 76 kg till 37 kg... midsommarafton 2007 till fjärde oktober 2007...
känner fortfarande av "mén" efter det. ojämn hjärtrytm och blir stressad av ingenting, dvs hög hjärtrytm av att inte göra något ansträngande.

Audi racing
634 Inlägg
2 januari 2011
Michkijn skrev:
street_racing_90 skrev:
Michkijn skrev:

Sjukhus i lite mer än tre månader för min del. mådde väl inte "bäst" då, så att säga...
Gick ner från 76 kg till 37 kg... midsommarafton 2007 till fjärde oktober 2007...
känner fortfarande av "mén" efter det. ojämn hjärtrytm och blir stressad av ingenting, dvs hög hjärtrytm av att inte göra något ansträngande.

fuck ...så känner jag rätt ofta också >.< ... hjärtat slår sakta utan anledning sen slår den snabbt utan anledning .... och den hoppar över ett slag då och då

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
2 januari 2011
street_racing_90 skrev:
Michkijn skrev:
street_racing_90 skrev:

fuck ...så känner jag rätt ofta också >.< ... hjärtat slår sakta utan anledning sen slår den snabbt utan anledning .... och den hoppar över ett slag då och då

fast det du berättar om är ganska vanligt i "tonåren", kroppen utvecklas i sin egna takt, och ibland så händer detta. du kan träna upp din puls genom att ha en väldigt lugn omgivning utan störande ljud (sovrummet) och sen en klocka som låter för varje sekundslag. Fick det som råd av en av mina läkare.

Audi racing
634 Inlägg
2 januari 2011
Michkijn skrev:
street_racing_90 skrev:
Michkijn skrev:

fast det du berättar om är ganska vanligt i "tonåren", kroppen utvecklas i sin egna takt, och ibland så händer detta. du kan träna upp din puls genom att ha en väldigt lugn omgivning utan störande ljud (sovrummet) och sen en klocka som låter för varje sekundslag. Fick det som råd av en av mina läkare.

har kommit förbi mina ton år nu haha tongue bara ett år dock tongue .... men är alltid stressad utan anledning och sover helt fel kanske därför tongue

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
2 januari 2011
street_racing_90 skrev:
Michkijn skrev:
street_racing_90 skrev:

har kommit förbi mina ton år nu haha tongue bara ett år dock tongue .... men är alltid stressad utan anledning och sover helt fel kanske därför tongue

antar att du är en "kille".. tongue så puberteten slutar när du är runt 25 bast wink det är då kroppen slutar växa(typ). ojämn rytm i hjärtat i tonåren beror somsagt oftast på att kroppen utvecklas och att hjärtat ibland inte hänger med i utveckligen (ungefär som när man på högstadiet kanske växer 30-40cm). Kroppen växer men organen i kroppen hänger inte med. DOCK så kan ojämn dygnsrytm påverka pulsen, om man tillfälligt vänder på dygnet (dvs t.ex. under skollov). Nu menar jag inte att det jag skriver stämmer i 100% av fallen, men att i många av fallen då det inte beror på något utöver det vanliga så är de så...

Audi racing
634 Inlägg
2 januari 2011
Michkijn skrev:
street_racing_90 skrev:
Michkijn skrev:

antar att du är en "kille".. tongue så puberteten slutar när du är runt 25 bast wink det är då kroppen slutar växa(typ). ojämn rytm i hjärtat i tonåren beror somsagt oftast på att kroppen utvecklas och att hjärtat ibland inte hänger med i utveckligen (ungefär som när man på högstadiet kanske växer 30-40cm). Kroppen växer men organen i kroppen hänger inte med. DOCK så kan ojämn dygnsrytm påverka pulsen, om man tillfälligt vänder på dygnet (dvs t.ex. under skollov). Nu menar jag inte att det jag skriver stämmer i 100% av fallen, men att i många av fallen då det inte beror på något utöver det vanliga så är de så...

hehe de låter bra iaf ^^

Audi racing
634 Inlägg
2 januari 2011
japp sorry dude hehe tongue

utbildad klant
2 197 Inlägg
2 januari 2011
Trådstartare
lugnt grabbs det är en tråd den är till för snacka i.
Jo som koop säger men har inget med min ålder å göra bara att jag är dum å har tränat på lika hårt som vanligt fast förkylning.
så har ingen annan å skylla än mig själv mår dock mycket bättre nu men hade typ 3-4 ´ganska jobbiga dagar.
så som ni förstår har jag inte världens lust stå å jonglera med en tung Topp just nu wink

Mvh O.Frankeståhl

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
2 januari 2011
Låter skit de där =/ hoppas de bättrar sig,
Fan kan ju gå läkar utbildning i denna tråd snart xD

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
2 januari 2011
oggy_swe skrev:
lugnt grabbs det är en tråd den är till för snacka i.
Jo som koop säger men har inget med min ålder å göra bara att jag är dum å har tränat på lika hårt som vanligt fast förkylning.
så har ingen annan å skylla än mig själv mår dock mycket bättre nu men hade typ 3-4 ´ganska jobbiga dagar.
så som ni förstår har jag inte världens lust stå å jonglera med en tung Topp just nu wink

Jag gjorde samma fel, fast jag ville inte förstå att jag skulle sluta träna. Skönt att du mår bättre nu! smile

utbildad klant
2 197 Inlägg
2 januari 2011
Trådstartare
hehe mina tecken gick inte missa wink mjo mår bättre men som sagt gäller tänka sig för tongue kan avslöjja att Deamo fixade xneon till Humlan nyss åxå Sicken kille;)

Mvh O.Frankeståhl

Sök