2978
Sök

Försvunnen flicka, kanske upphittad på scf alvik?

645 Inlägg
11 oktober 2009
Karto skrev:
jo jag har kollat lite noga på bilderna och hon har nått i sitt högra öga på scf bilden eller ser jag helt fel jag sommade in och då ser man att det är nått där ... kolla själva men men kanske inte är hon men vem vet det får vi snart reda på

Finns det någon högupplöst bild ute?

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
11 oktober 2009
Har ni läst bildtexten till bilden ni diskuterar?
"6 år En datorsimulerad bild av Madeleine."
Det är alltså inte DEN bilden som killen fotade på SCF, utan bilden som Phaetoon visade (och som syns lite längre ner på aftonbladet) som killen tog.

Whine whine!

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
11 oktober 2009
de e otäckt att en flicka / barn kan bara försvinna på de sättet , de har ju gått några år nu sen de hände

Nissan Silvia

Fotograf
223 Inlägg
2 Inlägg
12 oktober 2009
Först och främst måste jag säga: tror du på fullast allvar att jag skulle kidnappa en liten tjej och som om det inte räckte, ställa henne framför min egen bil och ta bilder på henne och bilen på en utställning???
Ta reda på fakta innan!
Galic_Andro skrev:
Då lär det inte vara svårt att kolla upp ägaren till bilen samt om denna börjar avstå från träffar och mässor efter att nyheten kom ut och hon plåtades framför just dennes bil.

Sen lär det vara rätt så svårt att dölja och gömma flickan, tänkte mer på att gränserna kanske redan är uppdaterade att hålla koll..

Den man ligger med får bädda!

32 Inlägg
12 oktober 2009
BARN-NAPPARE!! Yyyy an!

Kan inte mer än hålla med att det är hemskt när barn försvinner, men du kunde ha stoppat ner henne någon annan stans än i din bagagelucka........he he!

Stod uppställd med min egen bil bredvid och hängde med i_own_u under hela helgen, och kan gå i god för att hon inte var där med honom. Såg själv när hon fotograferades vid bilen..

I_OWN_U skrev:
Först och främst måste jag säga: tror du på fullast allvar att jag skulle kidnappa en liten tjej och som om det inte räckte, ställa henne framför min egen bil och ta bilder på henne och bilen på en utställning???
Ta reda på fakta innan!
Galic_Andro skrev:
Då lär det inte vara svårt att kolla upp ägaren till bilen samt om denna börjar avstå från träffar och mässor efter att nyheten kom ut och hon plåtades framför just dennes bil.

Sen lär det vara rätt så svårt att dölja och gömma flickan, tänkte mer på att gränserna kanske redan är uppdaterade att hålla koll..

DFFL
9 020 Inlägg
12 oktober 2009
Urkas skrev:
Har ni läst bildtexten till bilden ni diskuterar?
"6 år En datorsimulerad bild av Madeleine."
Det är alltså inte DEN bilden som killen fotade på SCF, utan bilden som Phaetoon visade (och som syns lite längre ner på aftonbladet) som killen tog.

Har du läst noggrant vad vi skrivit?
De två bilderna jag postade är den du skriver om (Den datorsimulerade) samt en bild på henne.
För att visa hennes högra öga.

Men eftersom att bilden från SCF är jätteliten och man inte kan urskilja något specifikt på den så är det omöjligt att säga att det är hon.
Bara någon som är lik henne.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök