jävligt nice asså tycker nån får ta o skicka in till dom där att man vill ha ett laglit race...:-) känner du dej lokad Lemon? ps du har inte mer dialekt än va vi andra har
Ni får ta och komma och köra i Västerås när ALS håller i sina race! Första gången dom körde(som bilderna va ifrån) regnade det vilket var väldigt synd för det va en hel del fina bilar där då. Och det andra racet kom det inte alls så mycket bilar.
Ni kan kolla när det hela går av stapeln på www.vsc.nu!
Skulle vara grymt så vi kan bli ett gäng som kör och har skoj!
Minsann.. men då får ni väll ha ett par honda civic's med 400 hästar + gröna undercarglows. Se till att inte attackera några lastbilar dock... Leve streetracing även om jag alldrig varit del i sådanna aktiviteter!
Asså.. laglig streetracing, känns som halva nöjet försvinner =/ Jag har ju inte blivit påkörd på något streetrace än så kanske inte ska uttala mig men tittar lr deltar man i streetrcing så får man ju ta vissa risker, känns självklart
Asså.. laglig streetracing, känns som halva nöjet försvinner =/ Jag har ju inte blivit påkörd på något streetrace än så kanske inte ska uttala mig men tittar lr deltar man i streetrcing så får man ju ta vissa risker, känns självklart
Jag som har varit där och kikar tycker att det e helt grymt för man kan gasa av sig järnet på dan och sen träffas alla lirare efter på kvällen och står och snackar osv... Intresset på kvällarna försvinner ju inte direkt! Det snarare ökar(fast de riktigt snabba bilarna kör inte då de redan kört upp en hel del soppa)!
Sen kan man ju tro att polisen och ambulans osv är på plats under evenemangen, men så är inte fallet. Polisen kommer och åker lite som dom vill. Allt ansvar läggs på arrangörerna.