3870
Sök

Angående slangar till intercooler ( saab 9-3 )

655 Inlägg
22 oktober 2009
Trådstartare
Hej! har beställt en intercooler hos streetgear till min 9-3 a, det är en crossflow intercooler ja beställt. Måste ja byta ut slangarna, glömde beställa nya:( , eller går de bra med dom gamla? mvh

R1 driver!
5 128 Inlägg
22 oktober 2009
Vad jag vet så måste du byta dom. Nu har du ju en anslutning i var sida, innan hade du båda på samma (om det är likadant som på 900, vilket jag tror). Så antingen blir det att mecka eget med rör och lite slangar, eller så får du beställa ett slangkit med!

655 Inlägg
22 oktober 2009
Trådstartare
fan då:( ja som skulle montera den imorn hade ja tänkt:(

655 Inlägg
22 oktober 2009
Trådstartare
Bara streetgear som har dom slangarna till den intercoolern eller? tänkte om de kunde finnas nånstans i närheten, så man kunde hämta!

R1 driver!
5 128 Inlägg
22 oktober 2009
Streetgear är enda stället jag vet som har slangkit till din bil tyvärr, så det blir att vänta att par dagar ! Men beställer du riktigt tidigt idag, så kan du ha sån tur så du har dom i morgon smile

655 Inlägg
22 oktober 2009
Trådstartare
ja beställde dom inatt, men skulle inte förvåna mig om dom inte har blå silikon slang, så dom struntar i och skicka det! tycker de va dålig service hos dom, borde väl stå att orginal slangar inte passar isf, tycker jag!

Öss
24 Inlägg
22 oktober 2009
Vilken årsmodell har du? om det är till 9-3 aeron på din sida så behöver du inte köpa nya slangar! smile på t7 motorerna har du crossflow intercooler där orginal tongue

Avstängd
15 Inlägg
22 oktober 2009
Det går bra med dom gamla har gjort det själv

Sök