Arcangelus: Bara att pallra dig fram och snacka Kommer köra på kvällen också!
kevlar_soul: Oj, vart ska man börja.. Ta värmepistolen och värm längs limremsan och när det har börjat smälta så ta en kniv eller smörkniv och "bryt" dig genom. Sedan är det bara att dra med kniven längs med kanten tills glaset öppnar sig. Sedan är det bara att plocka bort insatsen, måla och sätta dit den igen. Skrapa bort det gamla limmet från glaset med kniv medans du värmer med värmepistolen så nya limmet kan fästa. Sedan lägger du valfritt gummibaserat lim mellan. Vi valde Sikab som är svart så det inte skär sig med insatsen. Lägg ett lager där och pressa ihop glaset och själva lyktan. Tejpa så det hålls spänt över natten eller två. Sen är det klart Om du inte förstår så säg till!
WTF Alex!!! Vi vill se en uppdate nu.... fan vi har juh gjort as mkt på den.. o du o andreas har väl gjort minst lika mkt till sen jag va där sist... FOLKET ÄR NYFIKNA OCH VILL SE HUR DEN SER UT!! Right??
WTF Alex!!! Vi vill se en uppdate nu.... fan vi har juh gjort as mkt på den.. o du o andreas har väl gjort minst lika mkt till sen jag va där sist... FOLKET ÄR NYFIKNA OCH VILL SE HUR DEN SER UT!! Right??
Det var väl ett jävla tjat från er!!! Lägger upp en teaser bild, största uppdateringen ever kommer ikväll eller imorgon! Vill även passa på att välkomna min nya sponsor, www.xenonkungen.seBäst inom xenon och LED! Nu ska det kämpas vidare i garaget, jobbat hela dagarna i garaget och halva nätterna! Än en gång, stort tack till Realcar_Tuning och Paradyne för all hjälp! Hade aldrig hunnit bli klar utan er!!!
Kom precis in (02:45) efter årets första provtur! Jävlar säger jag bara, nervöst var det kan jag säga er! Orkar inte ladda upp alla bilder nu men ska ta mig i kragen och göra det imorgon (idag) !!!
Kom precis in (02:45) efter årets första provtur! Jävlar säger jag bara, nervöst var det kan jag säga er! Orkar inte ladda upp alla bilder nu men ska ta mig i kragen och göra det imorgon (idag) !!!