Ska jobba som materialhanterare på buss och lasbilsline... har tidigare jobbat åt Ferruform ett dotterbolag till scania som tillverkar bakaxlar,stödaxlar,luftfjädringsbalk,växellådsbalk och stötfångare mm.. skulle vara kul att få kontakt med några som jobbar på scania i södertälje..
Jag jobbar i södertälje. Gick ut deras industrigymnasium för två år sedan och jobbar nu på bearbetningen i byggnad 001. Jag roar mig med att göra vevaxlar.
Jag jobbar i södertälje. Gick ut deras industrigymnasium för två år sedan och jobbar nu på bearbetningen i byggnad 001. Jag roar mig med att göra vevaxlar.
Kul! Hoppas man ser dig nån gång... eller ia din bil.. hehe
Var där i måndags lossa o lasta axlar (o blev liiiite frustrerad men det är en annan saga....)
Berätta!
Hade ett lass dit men axel ställningar. Trodde jag men det var 8-9 pall till Dymanite längst fram med så jag skulle dit först. Hade loss tid 07:00 men dom på Dynamite sa 09:30. Då var det bara att vänta men jag ska lasta 09:55. 09:30 på Dymamite: Truckföraren: Men du ska lossa ställningar först ju! Jag: Jag vet men ingen lyssnar.... Åkte till axlar, lossa det där, tillbaka till Dyna o sen lasta axlar. Klockan var ca 10:30 o han som lastar var inte förtjust i det hela men tydligen var inte första gången heller.... Allt på Scania o Dyna verkar vara styrt blint efter klockan så dom som lossa ställningar har ena stunden massa jobb o ena stunder ingenting...
Inte mycket att göra att saken men i slutändan är det chaufför som tar skulden....