3332
Sök

Behöver tips på hur jag får upp bagageluckan på Mercedes.

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
21 november 2009
Trådstartare
Jag skulle behöva tips på hur jag får upp låset på min mercedes 300ce. Har varit inbrottsförsök i den så dom har förstört låset till bagaget. Har redan försökt med en skruvmejsel men har inte fått upp de än.. Har fått tips på att borra upp de men då är väl risken ganska stor att borren hugger fast inne i låset och vrider runt de och förstör något mer?

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
21 november 2009
kan du inte fälla baksätet o öppna den " bakifrån " ?

C H E V R O L E T <3

16 197 Inlägg
21 november 2009
kofot??

"Testar man inte så får man aldrig veta"

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
21 november 2009
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
kan du inte fälla baksätet o öppna den " bakifrån " ?

Omöjligt då tanken sitter monterad bakom baksätet.

evilaudio skrev:
kofot??

Nejtack. Sj bakluckan är helt oskadd, är bara låset som är förstört så jag vill inte bryta upp luckan på den.

Chevrolet Racing
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
21 november 2009
du kan inte dyrka upp det med nått? eller är låset helt kört? inte vacumet som bråkar?

2slow

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
21 november 2009
Trådstartare
Har försökt dyrka upp det med olika skruvmejslar, utan lyckat resultat. Det är låset som är kört. Vakumet funkar som de ska men låset är nu inställt på alltid låst för att minska risken att mån skulle lyckas ta sig in.
Har fått ett tips på att man ska köra in en skruvmejsel med fyr lr sexkantsfattning just framför handtaget och sedan ta en skiftnyckel och vrida sönder låset så.. Men är rätt att skada nått annat då...

Chevrolet Racing

136 Inlägg
21 november 2009
borde det inte gå att lossa hatthyllan o dyka ner där på nåt vis?

~Boogie Woogie~

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
21 november 2009
_night_stalker_ skrev:
Har försökt dyrka upp det med olika skruvmejslar, utan lyckat resultat. Det är låset som är kört. Vakumet funkar som de ska men låset är nu inställt på alltid låst för att minska risken att mån skulle lyckas ta sig in.
Har fått ett tips på att man ska köra in en skruvmejsel med fyr lr sexkantsfattning just framför handtaget och sedan ta en skiftnyckel och vrida sönder låset så.. Men är rätt att skada nått annat då...

hmm tror man kan öppna låset dock inte med skruvmejslar.. kolla med nån låsmed.. mejslar är för klumpiga och bryter sönder istället för att öppna

2slow

Sök