Grymt bra jobbat med delarna! Tackar och bockar! De ligger i lackboxen och väntar på färg nu
Tack så mycket! Kul att du blev nöjd med resultatet! Ska bli väldigt skojj att se de lackerade! Grundjobbet som gör den färdiga produkter fin vettu *Skojjar med dig*
Idag ska det slipas lite samt grundad :p Håller på att slipa och grunda en framskärm som ska bli mitt övningsobjekt.. 10ggr ska det lackas samt slipas, efter detta bör det sitta :p Ska träna på 2k solid
Det blir ju svinbra, kul att du fått tag på en excenterslip också Tryckluftsdriven var den såg jag, går det bra att köra den kontinuerligt? Har säkert frågat vad för kompressor du har men har glömt av ^^
Det blir ju svinbra, kul att du fått tag på en excenterslip också Tryckluftsdriven var den såg jag, går det bra att köra den kontinuerligt? Har säkert frågat vad för kompressor du har men har glömt av ^^
Bra jobb du gör iallafall, fortsätt så!
aa blir fint
Ajjemensan, kändes nödvändigt nu när jag har detta som yrke Den tappar aldrig trycket, kompressorn som jag har fungerar hur fint som helst, den ger 750l/min så 6bar har jag kontinuerligt!
Nu har bmw huven kommit, en del att passa in men överlag sitter den fin fint! Efter inpassningen kommer den slipas ned så den är redo för lack! Visst blir det rått ?
Nu har bmw huven kommit, en del att passa in men överlag sitter den fin fint! Efter inpassningen kommer den slipas ned så den är redo för lack! Visst blir det rått ?
Ser bra ut, men det ligger säkert många timmar bakom också. e det här en bil som skall visas på Elmia i Påsk ?
Mvh, Tommy
Kör ifrån mig om du kan . . . . . Allt under 500 Häster kallas för START MOTORER !
* * * BESTÄLL DINA MICKEY THOMPSON, 070 - 52 90 900, mickey.thompson@home.se
Nu har jag lagt en svart 2k solid på mitt övnings objekt med ett väldigt fint resultat enligt mig Skam den som ger sig, nog fan ska jag bli en duktig lackerare!