3788
Sök

Intressekoll lackdjupmätare

43 Inlägg
2 december 2009
Trådstartare
Hejsan,

Har kommit på en idé,och tänkte först kolla intresset här...

Håller själv på enhel del och köper bilar,både i Sverige och i utlandet. För att underlätta arbetet letade jag efter en prisvärd lackdjupmätare/lackmätare. Hittade inget direkt prisvärt alternativ,vilket resulterade i att jag inhandlade mitt ex i utlandet.

Har nu förhandlat mig till ett bra pris, och tänkte därför bara kolla intresset generellt (då detta är en sida för bilintresserade)

Har själv pratat med åtskilliga bilhandlare och frågat om bilen är omlackad,svaret man oftast får är: ingen aning.....

Var gärna uppriktiga och skriv vad ni personligen tror! Är detta något som det finns behov av?

Tackar

oseriös medlem
239 Inlägg
2 december 2009
99 av 100 bilar har en omlackad del. och så länge det ser bra ut så kan det väll kvitta.
Om du e orolig för att få en uppspacklad bil kan du ju kontrollera med en magnet.

www.maniacracing.se
494 Inlägg
2 december 2009
en µmmätare är en dyr sak att köpa och man har ju inte så jävla mycket nytta av en sådan!!!!! och det är väll skit samma om bilen är om lackad eller inte??!!! är det så pass bra gjort så man måste fråga eller använda sig an en µmmätare så kan det kvitta för då är det inte något man stör sig på.....

sist ja kolla på en µmmätare så låg den från 5 - 30k allså inget man bara går o köper....

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

43 Inlägg
2 december 2009
Trådstartare
Jo,men det finns även enklare modeller,som inte behöver kosta mer en några hundralappar....

Muttley
2 december 2009
Och om de bara kostar några hundringar om en redig kostar från 5 tusen hur stor är chansen de blir rätt??

Och jag tror nog bara man använder mätaren en gång i sitt liv för att man inte har nått annat och göra.smile tror inte du får direkt stort intresse hos privat folk här.

Sök