16 december 2009
Trådstartare
Anledningen till att jag skapade denna tråd var för att jag blev inspirerad av en snubbe jag pratade med igår. Han är 25-åring och kommer från Dubai och är på besök på vår fabrik. Så pratade vi av en händelse av bilar, varpå jag frågar han vad han hade för bil, och han svarar blysamt: I have an R8, varpå jag tappar hakan! Vi snackar lite om den om att det var en V8 och 2006 års modell. Han köpte den ny för ca 1 miljon. Nu idag vill han inte ha den längre, han hade tydligen funderat på o skrota, och han frågade en annan kollega om han ville köpa den för 20.000 euro, jag tänker först att han skämtar, men jag undrar om killen verkligen bryr sig om han får sålt den till ett högt pris? Jag ska nog söka upp honom och fråga ifall han menade allvar. Hans kompis var tydligen ganska tät. Hans pappa tillhörde en utav de 20 rikaste familjerna i Dubai. Och dom snubbarna är inte fattig. Denna killens kompis hade tydligen ett par schyssta bilar, bland annat en Mercedes SLK V12!! Och det säger ju en del om vilka pengar snubbarna har.
Man kanske skulle bli kompis med dessa killar och se om man kan fixa sig ett riktigt klipp. haha