Jag kanske e seg på ämnet men,jag ångra mig för jag tänkte köpa lexus bakljus till min opel men när jag photoshopa in dom så vart de inte alls snyggt! Jag ska kanske köra på att köpa ett extra parorginal bakljus å sen tona dom jag har nu... Tona det röda men inte det vita
¤¤Tjejen som inte är rädd för att bli smutsig¤¤
*Endast Mercedes ägare
lexus bakljus är bara så jäkla fult.. eftersom din bil är mörk till färgen skulle det passa utmärkt att bara tona orginal bakljusen med svart toningspray!!
Håhoppsan vad alla var anti lexuslysen nu... Själv vart man snudd på dumförklarad för att man tyckte det var fult för några år sen, verkar som att jag ändå fick rätt i slutänden...
Håhoppsan vad alla var anti lexuslysen nu... Själv vart man snudd på dumförklarad för att man tyckte det var fult för några år sen, verkar som att jag ändå fick rätt i slutänden...
lexusbakljus va "snyggt" för ett par år sen för att det var just nytt... Samma som med lambodörrar, snyggt för det var en fluga, men totalt opraktiskt och egentligen inge vidare snyggt...
kommer troligtvis att tona lysena med tanke på att det är en mörk bil.Men om jag vågar använda toningsspray burken som stått i ett kalt uthus hela vintern, har en del dålig erfarenhet av att måla med färg som frusit:S
Jag har de på min honda. Man gör väl om sin bil efter sitt tycke och sin smak? Vem vem om några år många säger att angel/devil ees är helt ut och ska kastas åt helvete.
Smaken kommer alltid vara som baken. Delad i 2 delar.
precis:)men jag tror att bilen börjar se "billig"ut i slutändan,eller att ögat aldrig riktit kommer att vänja sej med det nya utseendet,men mycket beror ju ochså förståss på bilen färg