Ser kanonfint ut men jag hade struntat i pearleffekten , men din lack blir fin då solen tittar fram. Väntar med spänning på resten. Roligast blir det sen med sommarhjulen och chassiesatsen monterad :-)
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
tack . ja, är nöjd Idag fick ja dit alla lister runt om utom stötf.bak. sista dörren är monterad och klar. stötf.bak ska på i daganra. sla försöka komma ihåg att ta med kameran då oxå
Fick dock lite problem idag när den "nya" dörren slulle få alla delar från org dörren. va inte samma dörr fästen till elhiss m.m stämde inte. men min duktiga plåtslagare som gjorde jobbet fick till det ändå så de funbgerar
följer ditt bygge utan kommentarer, det finns ju inget att säga om jobbet du utför. det jag sade till min son, JÄVLAR VAD DUKTIG han är.......... mvh kenth66
vad fan! hela stolpen behöver inte vara grön, kör....
Nästan hehe... kvar att göra är: * Nya emblem ska dit (kolfiber) * Innerskärmar ska fästas i stötfångarna * Regplåtar ska dit (Nya beställda) * Sista delen på avgas ska bytas * STORSTÄDNING!!!!!!!
Sååååå vad tycker ni? ja e SKITNÖJD Nu är de en storstädning som gäller som ni ser haha... stårr utan dörrar och sen öppna rutor i en månad i samma lokal jag jobbar hela dagarna.. en hel del dam finns