Det är inte att rekommendera men det beror på vad du har för huvudenhet (stereo i folkmun)? Om det är en nyare Pioneer så kan du ha möjlighet att ställa om så dom bakre kanalerna blir "sub-utgångar" och då kan det fungera om basarna är lättdrivna. Bäst är dock att köpa dig ett slutsteg.
Tjenare de låter inte som en bra ide tycker ja inte.. Men ja har ett som ligger och skräpar för ja har ett större! det funkar utmärkt. Bara köpa ett start kitt med sladdar på biltema för 199kr. Kan skicka hur man kopplar inte också om du behöver hjälp
I princip är svaret NEJ glöm det. Men om du har en liten lätt driven bas typ 8" och en pioneer stereo kan det fungera hjälpligt. Ungefär som att få mera bas i orginal stereon. Inget dunka dunka det kan du glömma.
Tjenare de låter inte som en bra ide tycker ja inte.. Men ja har ett som ligger och skräpar för ja har ett större! det funkar utmärkt. Bara köpa ett start kitt med sladdar på biltema för 199kr. Kan skicka hur man kopplar inte också om du behöver hjälp
va ska du ha för slutsteget?? Fattig just nu då de flesta pengar går till barnvagn & bilskatt denna månad.. haha..
jag har drivit mina basar direkt på huvudenheten o dunka upp min solox 18" till 124.2db utan steg . och det e jävligt bra för att inte ha slutsteg inkopplat har ja fått uppfattning om. så visst går det. frågan e bara hur länge det håller.