Bilen blev verkligen sjukt bra nu! Du ska möjligtvis inte ner till Skåne något med den, så man får se?
Jag är riktigt nöjd. Det återstår bara lite fin puts kvar och sen är den i top. Det kan hända att jag kommer att komma ner nåt till sommarn men är lite osäker. I annat fall så kommer jag förmodligen till vallåkra och det är väl det längsta jag kommer ner........söderut.
Grymt snyggt. Så snyggt bodykit till denna karossen. Dock reagerar man på tanklocket direkt annars ser de sjukt bra ut
Tack för dina vänliga ord. När det gäller tanklocket så är det inte så mycket jag kan göra åt då den va så till kittet. Får se om jag kanske modda den senare till version 2 på bilen. När man har jobbar med den i en längre period så tycker jag ändå att det är helt ok i utseendet
Grymt bygge, skön projekt tråd och riktigt häftigt resultat Du frågade vad du skall göra nu Enkelt... NJUT AV BILEN! hehe. Ut och åk, mycket! Snart vinter igen. Lite utställningar och träffar är heller inte fel
Mycket snyggt jobb men stör mig otroligt mycket på tanklocket. Färgen vart kanon bra mot det svarta.
tummen upp
Tackar för kommentaren, som jag sa på inlägget innan så tycker jag ändå att det är helt ok i utseendet. En M3:a har exakt likadant, fast jag har bara lite grövre men men, får kanske bli lite ändring på det i version 2 sen då
Sinnessjukt bra jobb ! en av de snyggaste jag har sett faktiskt !
Oj, vilken kommentar du ger mig. Jag tackar för vänligheten. Jag får hoppas att du får se den i verkligheten nån dag. Den är grym mycket snyggare än på bild. Nu kan jag äntligen slappna av efter 5 månader
Bilen blev verkligen sjukt bra nu! Du ska möjligtvis inte ner till Skåne något med den, så man får se?
Jag är riktigt nöjd. Det återstår bara lite fin puts kvar och sen är den i top. Det kan hända att jag kommer att komma ner nåt till sommarn men är lite osäker. I annat fall så kommer jag förmodligen till vallåkra och det är väl det längsta jag kommer ner........söderut.
Hehe, kvittar väl hur mycket man än bygger, så hittar man väl någon microskopisk detalj som man vill förändra? Amen det är härligt! Har nämligen tänkt försöka planera in ett besök på Vallåkra i år, så då får man ha med kameran och plåta den! För skulle klart va riktigt kul att se den!
Tack, tycker att din bil är riktigt brutal den oxå. Vi får väl mötas upp nån dag och jämföra lite med våra bilar. hade varit lite kul och lite coolt med fotografering tillsammans......
Grymt bygge, skön projekt tråd och riktigt häftigt resultat Du frågade vad du skall göra nu Enkelt... NJUT AV BILEN! hehe. Ut och åk, mycket! Snart vinter igen. Lite utställningar och träffar är heller inte fel
Grymt jobbat. Ha det gott Mvh
Emil "Algeroth" Börjesson
Hehe, du anar inte hur mycket jag har kört sen den blev färdig. Vilken härlig känsla!! Absolut ska jag njuta av bilen, du har helt rätt. Synd bara att det kommer lite regnskurar ibland så att man inte kan njuta med taket nere. Men så är det väl i sverige....Tack för dina ord, ha en skön fortsättning på sammarn och hoppas att vi ses på nån träff nån dag.
Hehe, kvittar väl hur mycket man än bygger, så hittar man väl någon microskopisk detalj som man vill förändra? Amen det är härligt! Har nämligen tänkt försöka planera in ett besök på Vallåkra i år, så då får man ha med kameran och plåta den! För skulle klart va riktigt kul att se den!
japp, instämmer helt. Det är alltid nåt "fan, det här måste jag fixa" eller, "fan så här kan jag inte ha det, det får putsas upp" osv.....
Jävlar, det blev verkligen bra detta till slut, mkt bra jobbat det lönar sig
Det enda jag stör mig på är att tanklocket borde kapats/flyttats istället för breddaren, samt att det som jag skrev förut att njurarna borde vara mattsvarta alt. kolfiber (jag skulle föredra mattsvarta för att matcha hjälarna).
Stor credit för ett grymt jobb, lär väl se bilen någon dag då man bor i Götet
Det enda jag stör mig på är att tanklocket borde kapats/flyttats istället för breddaren, samt att det som jag skrev förut att njurarna borde vara mattsvarta alt. kolfiber (jag skulle föredra mattsvarta för att matcha hjälarna).
Mvh / Peter
Tack, är glad att du gillar bilen. Jag har svettat blod för den här. När det gäller tanklocket så är själva kittet byggt på det sättet. Och för att ändra detta så är jag tvungen att göra ett större ingrepp på bilen för att, som du säger kapa eller flytta på öppningen. Men jag kände att detta har jag inte energi att göra just nu utan det får bli en framtids plan på version 2 i så fall....hoppas att du förstår. Efter allt jopp så vill man gärna vara färdig
Jag har självklart haft funderingar på att byta njurarna oxå, men visste inte riktigt vad jag skulle ha så det fick bli original först. Det enda som njurarna passar på är just nu ringarna på emblemet. Samtidigt så skulle nog jag tycka att själva BMW känslan försvinner om jag har mörkare njurar som tex svart alt kolfiber. För då försvinner dom ju in i huvens svarta bakgrund, om du förstår vad jag menar. Man vill ju ändå ha den BMW känslan kvar som sitter på njurarna, tycker jag i alla fall. För när man ser en bmw så är det första man ser så är det njurarna, det är väl det man känner igen bmw på. Eller har jag fel? Men men, vi får se.
Jag tackar i alla fall för dina vänliga ord och absolut så kommer du att se den nån dag i götet, säg bara till om jag spelar för högt musik när jag kör förbi dig
Mvh / Peter
Jag kan hålla med om tanklocket och njurarna. Sen hade det blivit ännu snyggare om du hade fått tag på ett par sidospeglar från en M3 E46 tror jag! Men det går ju fixa. Men du har gjort ett otroligt bra jobb med bilen och den är helt awesome!
Sen gillar jag att du skrev vad det kostar och hur lång tid det tar, det ger en annan lite hjälp som har lite dålig koll på sånt!
1000 tack, jag har faktiskt kollat lite på M3 speglarna, men ekonomin tillåter inte det just. Jag får jobba lite mer och spara några slantar till så ska jag nog fixa ett par sådana.
Hehe, lite koll får man ju ha, så man vet hur många timmar man har "slösat" på sitt liv. Fast dom timmarna tar man ju igen nu när bilen är klar