har polisen verkligen haft s40 som bil? aldrig sett.
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
här där jag bor i angred finns det två st snabba volvo en s70r som e trimmad rejält och har styling 19tums r fälgar r vinge säkning! klar glas och så sen en svart s60r
får dom lov att ha den bilen ifred i angered?
+1
Tror nog inte det är patrullerande poliser som har dom. Eller är det sån skit vi betalar för att dom ska ha kul på firmafesten
it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
här där jag bor i angred finns det två st snabba volvo en s70r som e trimmad rejält och har styling 19tums r fälgar r vinge säkning! klar glas och så sen en svart s60r
får dom lov att ha den bilen ifred i angered?
+1
Tror nog inte det är patrullerande poliser som har dom. Eller är det sån skit vi betalar för att dom ska ha kul på firmafesten
ja polisens firmafester. Där har man donerat en del till dessa tillställningar..
Jag har åkt i en saab 900 (civilpolisbil) här i STHLM det var väll runt en 300hk och lätt någon sorts sänkningssats på den för den var smidig i kurvorna och han gasade knappt men man kände att den hade krutet.
Tvivlar starkt på att Polisen skulle kunna använda skattepengar till att styla en S70 och trimma den eller någon annan bil. Att de sedan kan ha en S60r, eller någon annan "värsting" att ha som civilare är en helt annan sak. Men inte styling!
Tvivlar starkt på att Polisen skulle kunna använda skattepengar till att styla en S70 och trimma den eller någon annan bil. Att de sedan kan ha en S60r, eller någon annan "värsting" att ha som civilare är en helt annan sak. Men inte styling!
Det med S60n kan jag skriva under på, låg och försökte hetsa en S60R till rejs för nått år sedan men efter tre rödljus med burnouts och snabba starter fick jag böter, kollade upp regnummret sen och visst var det en civilare
If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)