Riktigt duktigt gjort! Gillar ditt arbete starkt. En sak som jag inte gillar riktigt med fronten dock. Understa plattan på varje sida. Hade blivit mer cleant utan den . Men smaken är som baken mvh!
Det har stått ganska stilla nu, mycket på grund av alla slutprov i skolan, skrev klart fysik B förra veckan och Matte E idag.
men snart blir det fart igen, det lovar jag. då kommer jag lägga mesta energin på att fixa handbromsen och sänka hela bilen, vill få den körduglig nu.
som sagt, har inte hänt så mycket här. jag gjorde ju fronten som ett skolarbete så för tillfället hänger den där på "utställning" har plundrat hela fronten på frigoliten och den känns stabil nu. det ska eventuellt på lite mer plast i vissa vrår där det varit svårt att få till det annars är det "bara" spackelarbete kvar
ganska rostigt här och bultarna sitter som *** jag har kommit längre än på bilden men vissa bultar bråkar mer än andra.. Skam den som ger sig! fjäderbenet är nästan helt loss
Det har stått ganska stilla nu, mycket på grund av alla slutprov i skolan, skrev klart fysik B förra veckan och Matte E idag.
men snart blir det fart igen, det lovar jag. då kommer jag lägga mesta energin på att fixa handbromsen och sänka hela bilen, vill få den körduglig nu.
http://www1.garaget.org/gallery/archive/128888/933815_m9qhaj.jpg som sagt, har inte hänt så mycket här. jag gjorde ju fronten som ett skolarbete så för tillfället hänger den där på "utställning" har plundrat hela fronten på frigoliten och den känns stabil nu. det ska eventuellt på lite mer plast i vissa vrår där det varit svårt att få till det annars är det "bara" spackelarbete kvar
fick hem nya bultar och stabilisatorstaget idag. dock blir det nog inga nya bromsbackar då de nya bara var ca 0,5 mm mindre slitna än de gamla, inte riktigt värt 500kr
Gilalr starkt din front Kanske inte de mest avanserade men de blir nog fint
tack, njaa det stämmer nog. Men jag är nöjd och det är ju trots allt huvudsaken, ska dit med lite galler och så ska den spacklas, men just nu vill jag bara få den körklar