nice:) var det lätt att koppla in? sugen på xenon på vinterbilen ja med:P
Ja det var jäkligt simpelt! Förutom två jordpunkter och en matningström som behövde skruvas fast så var det enbart plug'n play! Gick på under 10min att installera!
Angående det med vikten, vi har åkt 5st i min 126 en gång, varav 2st av passagerarna vägde ÖVER 110kg/st och då kan jag erkänna att jag fick gasa för att den skulle orka upp för backarna, även dom små backarna! Kan säga att alla asgarvade varje gång jag fick växla ner och varva som en dåre för att hålla bilen rullandes!(dom var elaka mot min bil)D
En sån där blir man ju sugen på själv när man ser dehär hehe, en av få bilar som både är sjukt fjollig o sjukt frän på samma gång!
9 tum breda plåtisar på dedär vore nåt ^^
Kunde inte ha sagt det bättre själv!
Det kommer bli breddade plåtisar på denna, dock inte så mycket som 9tum! hehe!
MVH/Jon
Härligt att du kör på breddplåt! låter som jag inte har nåt val annat än följa detta bygge Den lilla laserskurna prylen såg bra ut också, roliga detaljer, hoppas du kör med cleant fräscht stuk utan något larv som det har en tendens att bli ibland med fula billiga bilar som vissa inte anser är värda lite ballt stuk, kan bli riktigt häftigt om man har snygg stil på en sån här ovanlig liten sak, kommer ju dra uppmärksamhet iaf!
Låter bra det! Nej nej det blir på sin höjd breddade plåtisar, resten får bli orginal utvändigt! Har ett sånt där klassiskt takräcke liggandes som ska på, ett sånt som satt på alla mini fiater som polackerna kom åkandes i på 70 talet när dom var här o semsterade! Det kommer bli pricken över i:et!