likaväl som en snickare måste köpa hammare (som går utmärkt att döda med) så måste ju låssmeden köpa sina verktyg någon stans...
-=[Performance by Torpis]=- Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-
Det är även en sport och en hobby och jag tror alla kan använda en sten om ni är rädd för att dem ska ta sig in i eran bil
jag är inte rädd... den är alltid olåst okej lite rädd är jag i malmö men vem vill in. Men vill bara upplysa så ni vet att ni kan öppna dörren och behöver inte använda stenar
Som Nitr00x skrev, en hobby, har vi inte alla sett spionfilmer där de klurar ut lås osv. Man blir lite sugen på att se hur lätt det är. min kompis är låssmed, han vill aldrig lära mig
Det är även en sport och en hobby och jag tror alla kan använda en sten om ni är rädd för att dem ska ta sig in i eran bil
jag är inte rädd... den är alltid olåst okej lite rädd är jag i malmö men vem vill in. Men vill bara upplysa så ni vet att ni kan öppna dörren och behöver inte använda stenar
vill även upplysa att detta gäller även i mitt fall, släng ut verktygslådan och Usb-minnet till stereon bara, sen e de bar å åk.
Jo men en "rattkrycke avlägsnare" hallå eller... säkert ärligt folk som beställer härifrån!
tänk om du tappat nyckelknippan och inte har någon reservnyckel. Ska du vänta tills nyckelknippan är tillbaka innan du kan köra hem bilen? Nä då ringer du skumme kalle som nyss köpt sig en rattkrycke avlägsnare och så är dagen räddad och morgonen därpå är bilsterion stulen! x)
"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"