3892
Sök

Sjukt eller ej ? köpa lockpicks på nätet

350 Inlägg
18 mars 2010
Trådstartare
Hur är d möjligt att man kan köpa dessa verktyg ? roll

http://www.lockpicks.se/bilutrustning-c … ab0bbbd0e9

1 697 Inlägg
18 mars 2010
Illa att det finns, men vad förväntar man sig?

Forummoderator
10 576 Inlägg
18 mars 2010
likaväl som en snickare måste köpa hammare (som går utmärkt att döda med) så måste ju låssmeden köpa sina verktyg någon stans...

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

715 Inlägg
18 mars 2010
torpis skrev:
likaväl som en snickare måste köpa hammare (som går utmärkt att döda med) så måste ju låssmeden köpa sina verktyg någon stans...

"även för nybörjaren" jag tror inte en låssmed behöver den reklamen. där finns ju bara en typ av hammare

1 534 Inlägg
18 mars 2010
mulleina skrev:
torpis skrev:

"även för nybörjaren" jag tror inte en låssmed behöver den reklamen. där finns ju bara en typ av hammare

är rätt säker på att det finns mer än en typ av hammare....wink

GREASEMONKEY
822 Inlägg
18 mars 2010
Man kan tycka att det borde behövas en licens på dessa verktyg.

Mvh S.Österdahl

Avstängd
1 714 Inlägg
18 mars 2010
Jag vet att på vissa ställen måste man visa att man jobbar inom yrket.

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
18 mars 2010
Och hur sjukt det än är får troligen ett stort antal människor en idé att beställa saker när de såg denna tråd. hmm

1 067 Inlägg
18 mars 2010
Du kan åka och köpa dig en testmejsel... Betyder inte att du är elektriker..

Kräver träning och kunskap.  och en sten genom rutan är snabbare så....

Tror knappast lasse mejsel går och beställer

Streets Of Sundsvall Crew
482 Inlägg
18 mars 2010
Det är även en sport och en hobby och jag tror alla kan använda en sten om ni är rädd för att dem ska ta sig in i eran bil

Hasse Nitr00x Andersson
https://joyride.cc

715 Inlägg
18 mars 2010
Nitr00x skrev:
Det är även en sport och en hobby och jag tror alla kan använda en sten om ni är rädd för att dem ska ta sig in i eran bil

jag är inte rädd...  den är alltid olåst big_smile okej lite rädd är jag i malmö men vem vill in. Men vill bara upplysa så ni vet att ni kan öppna dörren och behöver inte använda stenar

tratt
353 Inlägg
18 mars 2010
Som Nitr00x skrev, en hobby, har vi inte alla sett spionfilmer där de klurar ut lås osv. Man blir lite sugen på att se hur lätt det är. min kompis är låssmed, han vill aldrig lära mig sad

177 Inlägg
20 mars 2010
Jo men en "rattkrycke avlägsnare" hallå eller...  säkert ärligt folk som beställer härifrån!

Born in Germany, Built in America, Raised in Sweden! BMW X5

715 Inlägg
20 mars 2010
BergsST skrev:
Jo men en "rattkrycke avlägsnare" hallå eller...  säkert ärligt folk som beställer härifrån!

Jodå den är säkert bra om du inte får bort din rattkrycka och blivigt av med lås och så

Fd Bannad
657 Inlägg
21 mars 2010
mulleina skrev:
Nitr00x skrev:

jag är inte rädd...  den är alltid olåst big_smile okej lite rädd är jag i malmö men vem vill in. Men vill bara upplysa så ni vet att ni kan öppna dörren och behöver inte använda stenar

vill även upplysa att detta gäller även i mitt fall, släng ut verktygslådan och Usb-minnet till stereon bara, sen e de bar å åk.

Märkesbög

583 Inlägg
21 mars 2010
BergsST skrev:

tänk om du tappat nyckelknippan och inte har någon reservnyckel. Ska du vänta tills nyckelknippan är tillbaka innan du kan köra hem bilen? Nä då ringer du skumme kalle som nyss köpt sig en rattkrycke avlägsnare och så är dagen räddad och morgonen därpå är bilsterion stulen! x)

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

I got Dubs!
2 423 Inlägg
22 mars 2010
finns att beställa på dealextreme till massa olika bilar, även nyckelkodare.

Sök