1: Det är olika tempgivare till LH2.2 och 2.4. Dom ser likadan ut med likadana kontakter men givaren för LH2.2 är en enkelgivare isolerad från jord med nominellt 2.2 kohm vid 20 grader mellan stiften. LH 2.4 är en dubbelgivare där två inre givare ligger mellan varsitt stift och jord. Dessa mäter också nominellt 2.2kohm vid 20 grader men då mellan stift - jord.
2: Vakuumslang till BTR går till insug.
3: Ja
Dom två absolut vanligaste standardfelen när man håller på att kladda runt är dels tempgivaren och dels att man monterar svänghjulet fel efter demontage.
Man kontrollerar:
1: tempgivare
2: svänghjul
3: Sedan att man har gnista
4: batteriets kondition
5: Sedan att den startar med startgas.
6: Och slutgiltigt att den startar med bränslesystemet igång.
/Göran
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI