fördelen med att en partner skulle låna en bil och ta sönder den är att den inte kan smita så lätt. I en relation brukar man känna varandra, vet man att partnern kör bra, är dem andras saker så kan man ju kanske låna ut den. Vet man om att partnern kör t.ex aggresivt med alla bilar (både sin egen och andras kanske man ska undvika. "busbil" är den en dyr eller billig? busbil kan vara en skabbig 740, saab 900, opel kaddet, ford sierra eller fin mercedes amg 2010 ferrari med mera. Kör partnern sönder bilen sönder bilen för 3000kr så kom fram till en lösning man kan väl prata med varandra? men en bil av värde på
500 000kr+ så är det inte lätt med lösning.
Jag såg att där nämndes en skyline i första inlägget nu, och ja jag kännder inte din partner. Ingen partner är den andre lik och kör inte likadant. Och det behöver inte vara partnerns fel men krockar partnern så känner partnern skull och den andra motsatta partnern tycker; skit, jag skulle inte lånat ut den för då hade det aldrig hänt. Det kan hända alltid, är man rädd för krocka håll bilen inlåst eller kör där som inte är folk
Senast redigerat av mulleina (2 april 2010)