3851
Sök

brand i bussen:(

128 Inlägg
6 juni 2006
Trådstartare
Man sitter hos fassan och äter en helt vanlig kväll å så ringer de i telefonen. - Det brinner i er buss!!
SHIT brnadsläckare hämtas och fassan å ja sticker upp til vår husbuss som står parkerad hos farfar..Brandkåren kommer och släcker åt oss. Det var en vanlig buss som fassan och hans börder byggt om till husbuss, Den var skitfin och hade varlit i alla världens hörn.. NU har den nog gjort sin sista resa.Branden resulterade i ett hål i golvet och hela bussen rökskadad.. Fick några dagare  senare ett tips på gärningsmannen. Kan ni gissa? SJÄLVKLART var det en utlänning,SJÄLVKLART vad annars.. STÄNG SVERIGES GRÄNSER FÖR FAN. Tänk så tryggt sverige hade varit om alla kebbaber hade skickats hem till Kebabiztan. Förlåt för alla dumma ord..man blir så jävla förbannad.
Höppas vi kan sätta dit han..hes goin down

Burn IF performance

SSS -12
3 217 Inlägg
6 juni 2006
vampyren skrev:
Man sitter hos fassan och äter en helt vanlig kväll å så ringer de i telefonen. - Det brinner i er buss!!
SHIT brnadsläckare hämtas och fassan å ja sticker upp til vår husbuss som står parkerad hos farfar..Brandkåren kommer och släcker åt oss. Det var en vanlig buss som fassan och hans börder byggt om till husbuss, Den var skitfin och hade varlit i alla världens hörn.. NU har den nog gjort sin sista resa.Branden resulterade i ett hål i golvet och hela bussen rökskadad.. Fick några dagare  senare ett tips på gärningsmannen. Kan ni gissa? SJÄLVKLART var det en utlänning,SJÄLVKLART vad annars.. STÄNG SVERIGES GRÄNSER FÖR FAN. Tänk så tryggt sverige hade varit om alla kebbaber hade skickats hem till Kebabiztan. Förlåt för alla dumma ord..man blir så jävla förbannad.
Höppas vi kan sätta dit han..hes goin down

Man är svensk så långt bak man kan komma i tiden, men det är synd och skam att läsa dina åsikter om andra! Tycker inte att du ska uttrycka dina fördomar på det viset här inne... OM det hade varit något annat som tagit fyr, hade du tyckt det var självklart då?

Här inne finns folk som är för och folk som när neutrala till dessa åsikter och även folk som inte tycker om åsikterna! Och tänk på, vår käre Chrizz är faktiskt inte svensk...

Spara på dina åsikter, vi hade tyckt synd om er ändå!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

1 396 Inlägg
6 juni 2006
Tråkigt med det som hände bussen och jag förstår att du blir förbannad,  men bara för att en utlänning tänder eld på eran buss så springer inte alla utlänningar gör sådana saker...

Motorer till salu, se www.garaget.org/NiclasT

215 Inlägg
6 juni 2006
NiclasT skrev:
Tråkigt med det som hände bussen och jag förstår att du blir förbannad,  men bara för att en utlänning tänder eld på eran buss så springer inte alla utlänningar gör sådana saker...

Nej bara 70%

Fisketokig
2 997 Inlägg
6 juni 2006
Förstår din ilska, lätt att bli rasist för det.

Efter att migrationsverket låtit sådanna göra stan här till en flyktingförläggning så måste jag säga att jag håller med. Close the gate...

Sverige har andra problem så varför släppa in nya ??
Senast redigerat av Martin 9-3 (6 juni 2006)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Colaberoende
1 219 Inlägg
6 juni 2006
Bra skrivet Fuckface.

Fördjävligt att sånt ska hända ändå men hoppa inte på alla utlänningar för att det finns en som har förstört för er. Dom flesta är trots allt bra personer.

/Ena

385 Inlägg
6 juni 2006
mm precis håller med  Ena men vad hadde du sakt om det var en svensk person da?

425 Inlägg
6 juni 2006
jag har inget imot utlänningar eller invandrare men kolla bara på efterlyst det är 8 av 10 som är brotslingar på det pogrammet ,, men man vet ju inte om dom bara tar med fler utlänningar eller så kanske det stämmer

Hur kan ett gott skratt förlänga livet om tiden går fortare när man har roligt ¿-?

8 156 Inlägg
6 juni 2006
Här hemma så är det mest svennar som tänder eld på saker...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Tommy
84 Inlägg
6 juni 2006
varför ens tända eld på andras saker eller vandalisera ? om det nu är så kul att elda upp och slå sönder saker så kan dom väl göra det med sina egna ?

Four Ring´s To Rule Them All !

Moderator+
1 081 Inlägg
6 juni 2006
Ja tråkigt med eran husbuss, men vad gärningsmannen har för ursprung är väl ingen mening med att ta upp? Denna tråden har redan börjat spåra ur och kommer spåra ur ännu mer så.

LÅST!

Vem jag?

Sök