nog tror jag den kommer bli "online" alltid, den e ju unik folk får ju in sina "tyskstukade" bilar iaf
Jag man håller tummarna!
Gillart skrev:
Klart den får vara kvar, hur kan man inte gilla denna pärlan
Menar ju de!
BabyBoy skrev:
Har nu hittat till denna tråden och läst igenom hela och skrattat ihjäl mig ett antal gånger kommer helt klart följas framöver
Kul! Astrevligt med folk som tycker om det!
Bensinskallen skrev:
LeafBox skrev:
skit jag skrev
Den ska med på framsidan en vacker dag
Haha, framsidan ja! Det vore nått!
MrBerra skrev:
Gillart skrev:
Klart den får vara kvar, hur kan man inte gilla denna pärlan
håller med helt o hållet röst lagd redan nu om det nu skulle gå xD finns värre bilar på gorg och det är väl en entusiastbil?
Ni får komma in och rösta/kommentera så att moderator förstår att den är intressant!
Ska käka nu snart, sen duscha, sen ska jag fara iväg och ta lite natt-foton. Så man kan showa med extraljusena Sen åker dom upp på garaget! 19-20 tiden kanske? Håll utkik!
"torrsprickedäcken" pallade inte 1 säsong till. Iaf inte den sidan... Har hittat nya. Ska bara hämta dom och lägga om. Passar på att byta båda bak, annars far man väll bara runt och spinner på däcket med sämst mönster (Y) Hoppas att dom andra 2 håller bara. Synd att behöva byta alla. Det är ju faktiskt riktigt bra mönster!
Btw, märkte ni det, forden fick en utmärkelse igår!
"torrsprickedäcken" pallade inte 1 säsong till. Iaf inte den sidan... Har hittat nya. Ska bara hämta dom och lägga om. Passar på att byta båda bak, annars far man väll bara runt och spinner på däcket med sämst mönster (Y) Hoppas att dom andra 2 håller bara. Synd att behöva byta alla. Det är ju faktiskt riktigt bra mönster!
Snabb fråga, motorolja. Vi skippar 15-40 under vintern ;D Blir 0-30 för tunnt i en gammal ford tro? Den e ju ganska sliten. Och jag vet inte om 30 räcker ifall man ska busa sedan Kanske 5-40 vore ett bättre alternativ?
de är ju tur att du inte har nå rinningar i fälgen iaf!