3258
Sök

Hjälp med PayPal

Jeep Tom
276 Inlägg
13 april 2010
Trådstartare
Någon som är hemma på paypal?

jagh skall betala en Ebay artikel men får följande meddelande: "This card cannot be used for this transaction. Please choose a different way to pay, or add another debit or credit card to your account."

Vad fan menas med det? Jag vet att jag har pengar på mitt konto, samt har användt det till flera andra Ebay betalningar de sista veckorna utan några som helst problem.... provat kanske 6-7 gånger utan att det fungerar nu  sad

Feeling free to do my own thing

595 Inlägg
13 april 2010
Vad är det för kort? Dem tar bara Master Card, Visa och AMX

Jeep Tom
276 Inlägg
13 april 2010
Trådstartare
Det är ett VISA kort. Har ju fungerar tidigare, senast förra veckan betalade jag med det kortet och Paypal för en annan Ebay auktion så..

Får se om jag drar iväg ett mail till dom som ja ska betala till, kanske kan få kontonummer och göra en vanlig banköverföring istället =/

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
13 april 2010
Jag skulle också betala med paypal igår... men min bank har gjort om något nu den 8'e april.. Så jag fattar inte längre hur man gör..
http://www.swedbank.se/sst/inf/out/infO … mc_id=3681

LillNaisarn
13 april 2010
Be säljaren skicka en Invoice? Då är det bara logga in på ditt paypal konto och betala wink

Med lem
624 Inlägg
13 april 2010
Hade samma bekymmer tills igår. Den 8 april ändrade Swedbank i sitt system om att det ska vara säkrare att handla på nätet. Tjänsten heter Verified by Visa. För att kunna betala med PayPal igen så loggar du in på din internetbank (med dosa), längst upp till vänster finns en flik som heter Startsida, i den fliken finns en länk som heter Beställ tjänster. Kommer olika rubriker och under rubriken KORT så finns det en länk där det står Anslut/administrera kort till Verified by Visa / MasterCard SecureCode. Tryck på den, skriv en hälsningsfras och ett lösenord. Sen är det klart för att börja shoppa igen smile

Somliga kallar det lyx, Lexus kallar det för standard. ♠
LexusOwnersClub.se

SAAB♥SUBARU
1 636 Inlägg
13 april 2010
Det funkade alltså att göra så. Jag var lite osäker men anade att det var det som var felet för mig. Har nu löst det. Tackar. smile

Med lem
624 Inlägg
13 april 2010
Varsågod smile

LexusOwnersClub.se

Jeep Tom
276 Inlägg
13 april 2010
Trådstartare
MrL: tackar, det var exakt lösningen på mitt problem big_smile

"Just a little 4 cylinder"
581 Inlägg
13 april 2010
"This card cannot be used for this transaction. Please choose a different way to pay, or add another debit or credit card to your account."

Kan man också få om man har för lite pengar på kortet.

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."

2 924 Inlägg
13 april 2010
supersupra87 skrev:
"This card cannot be used for this transaction. Please choose a different way to pay, or add another debit or credit card to your account."

Kan man också få om man har för lite pengar på kortet.

Om du läser lite bättre så ser du att TS vet att han hade pengar på kontot som kortet är kopplat till wink

~ Life is short, have FUN! ~

Med lem
624 Inlägg
14 april 2010
jeep_tom skrev:
MrL: tackar, det var exakt lösningen på mitt problem big_smile

Ingen fara smile Bara glad att man kan hjälpa till wink

LexusOwnersClub.se

Sök