ThisIsBlackSunshine skrev:
Alla som använder ordet "volvoraggare" seriöst, vet inte direkt va dom pratar om, dom har helt enkelt stirrat sig blind på att det bara finns ett märke tydligen..
Jag skrev själv förut att en volvoraggare kan visas som med keps, arbetsbyxor m.m.. men valde att ta bort det inlägget pågrund av att jag ändrat mig och tänkt till..varför finns det inte "mercaraggare" "saabraggare" m..fl? ..
Keps - Ja, en keps..ett klädesplagg..inte fan köper en kille ~20 år en keps bara för att han insett att han är volvoraggare? eller köper en volvo? det är väl för att man trivs i keps.. finns ~20 killar med keps som kör saab? jag har keps som pekar lite upp mot taket, pågrund av att det inte är snyggt på MIG att ha kepsen helt rakt fram.. och jag kör ÄVEN en nissan.. hmmmm
Oljiga byxor / Arbetskläder - Ja, det är inte ett specielt "folkgrupp" eller va man ska kalla det, som har skitiga byxor..det är ju helt från fall till fall.. har sett många som har sina arbetsbyxor på, även dom som INTE kör volvo.
Skuffen fylld med basar som spelar techno / "fjortismusik" - stämmer inte alls, vet flera och HÖRT flera som spelar samma musik fast i andra bilar, även jag i min Nissan..det är ju även fall till fall, alla har olika musiksmak..?
Låga volvos som inte ser allt för bra - ja, det är ju bara volvos.. har aldriig sett en annan bil än volvo som är sänkt och bilen ser inte allt för bra ut.. aldrig
eller vänta, jo de har jag nog..
Snusar - hm, här ser jag inget sammanhang alls med volvo, bara löjligt..hur många vet ni som snusar som inte kör volvo? ja det är några stycken va?.. dom glömde ni räkna med eller?.. jag snusar och kör Nissan..?
Kolsvarta rutor - aldrig sett på någon annan bil än volvo..lovar
eller vänta nu.. brorsan har tonat sina rutor på saaben helt kolsvarta..så har nog sett de ja
Allt har sin förklaring till varför.. dom saker ni rabblat upp har ju egentligen inget sammahang med en volvoraggare att göra, det är ju upp till var och en.. finns exakt sånna personer som ni beskriver det som som kör andra märken.. sluta stirra er blinda på VOLVOraggare..
Riktigt kul är det att folk tar en som volvoraggare när man åker en stylad 740.. när man sen säger att man även åker en Nissan..då blir dom helt plötsligt tysta..