"Gick utmärkt i motor o drivlina innan den slutade att fungera"
Ja min bil var helt rostfri innan den började rosta.
"Ej rökt"
Skulle nog gissa på att den är rätt rökt om den ej går
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Ja, fast dom skiljde sig en del också tror faktiskt många gör så när dom ska lägga ut sin bil, mycket snabbare och lättare att kopiera en annans annonstext och sen göra små ändringar bara.
OT: Jag hade nog köpt den i HBG av dom två
Hoppla, läste lite fel. Jag tyckte det var samma reg. nummer.
Tips från coachen: sök på den förkortade blocket urlen på forumet, och skjuts in i ugnen! så ser man om man är i full akt att begå det mytomsbundna brottet Dubbelpost
Tips från coachen: sök på den förkortade blocket urlen på forumet, och skjuts in i ugnen! så ser man om man är i full akt att begå det mytomsbundna brottet Dubbelpost
Haha Word! Båda dom 2 över här finns ju redan på sidan innan x)
Senast redigerat av ZonaX (6 mars 2011)
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
Spelar väl ingen större roll egentligen, finns ju alltid folk som missar dom endå
Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
(Helt plötsligt hamnar man i en Skoda Octavia med skum klädsel på stolarna )
Inte var de där nå skoda octavia inredning är ju från felicia eller pickupen
Men om du kollar i bmwn så är de en grå klädsel och han som la in annonsen kanske bara såg de gråa haha tänk om de var bmw som hade sån inredning undra hur populär en bmw skulle vara då?
Måste sälja min pärla. Går som en klocka, först i alla rödljusen. Några smärre fel bara typ katalysator, antispinn å antibroms lyser, ser ut som en julgran i instrumenten, går säkert å släcka om man tar ur säkringarna. Nya sommardäck 285 breda medföljer. Dragkrok, perfekt för den som gillar hästar. Endast svensktalande göre sig besvär, trött på alla som bryter då jag inte förstår annat än stockholmsdialekt.
Vad är antibroms? vill då inte ha det på min bil ifall man måste bromsa haha, tror dock han menar ABS
Förstår man bara "stockholmaska" så är man antingen bra jävla efterbliven eller helt insnöad.
Måste sälja min pärla. Går som en klocka, först i alla rödljusen. Några smärre fel bara typ katalysator, antispinn å antibroms lyser, ser ut som en julgran i instrumenten, går säkert å släcka om man tar ur säkringarna. Nya sommardäck 285 breda medföljer. Dragkrok, perfekt för den som gillar hästar. Endast svensktalande göre sig besvär, trött på alla som bryter [b]då jag inte förstår annat än stockholmsdialekt.[/b]
Vad är antibroms? vill då inte ha det på min bil ifall man måste bromsa haha, tror dock han menar ABS
Förstår man bara "stockholmaska" så är man antingen bra jävla efterbliven eller helt insnöad.
Ytterligare en som tror att sthlm är hela sverige och som troligen inte varit utanför tullarna.
Måste sälja min pärla. Går som en klocka, först i alla rödljusen. Några smärre fel bara typ katalysator, antispinn å antibroms lyser, ser ut som en julgran i instrumenten, går säkert å släcka om man tar ur säkringarna. Nya sommardäck 285 breda medföljer. Dragkrok, perfekt för den som gillar hästar. Endast svensktalande göre sig besvär, trött på alla som bryter [b]då jag inte förstår annat än stockholmsdialekt.[/b]
Ytterligare en som tror att sthlm är hela sverige och som troligen inte varit utanför tullarna.
Olaglig är han oxå. Inte konstigt att han är först i rödljusen när det är grönt man får köra på.
Värsta feta bilen utan någon info, och med dessa fel är den knappast värd 30 lök.
Är själv från sthlm och man får skämmas när folk seriöst håller på så här, det är en annan sak att skämta om det men denna killen verkar ju seriös.
Måste sälja min pärla. Går som en klocka, först i alla rödljusen. Några smärre fel bara typ katalysator, antispinn å antibroms lyser, ser ut som en julgran i instrumenten, går säkert å släcka om man tar ur säkringarna. Nya sommardäck 285 breda medföljer. Dragkrok, perfekt för den som gillar hästar. Endast svensktalande göre sig besvär, trött på alla som bryter då jag inte förstår annat än stockholmsdialekt.
"Endast svensktalande göre sig besvär.."
Jag är inte svensk, men det är jävligt få som kan skilja på om jag är det eller ej via tel! Man kan tolka det på olika sätt men jag förstår vad han menar och det är dumt. Sen så förstår han inte annat än sthlmsdialekt? Åker han till Staffanstorp är det som att åka utomlands då.. grov skånska
haha exakt det är ju inget fel på dem som är utländska okej att det finns svin som är det och att de pekas ut mer än de svenskar som beter sig som svin men liksom den där annons killen verkar ju inte dirket klok i huvudet tror han ska få 30,000 för en bil som han själv nämner det har en julgransbelysning till instrument panel haha
"Endast svensktalande göre sig besvär.."
Jag är inte svensk, men det är jävligt få som kan skilja på om jag är det eller ej via tel! Man kan tolka det på olika sätt men jag förstår vad han menar och det är dumt. Sen så förstår han inte annat än sthlmsdialekt? Åker han till Staffanstorp är det som att åka utomlands då.. grov skånska