Hahaha! kollar man upp regnumret så ser man att han bara haft den i 1,5 år och inte 3-4... han skäms även över vad det är för modell då han inte skriver de i annonsen.... 316!
Vart e regnret ?
Man ser de lite i filmen hlk421
Motorer är som människor, Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
Hahaha! kollar man upp regnumret så ser man att han bara haft den i 1,5 år och inte 3-4... han skäms även över vad det är för modell då han inte skriver de i annonsen.... 316!
Vart e regnret ?
HLK421 tycker jag det står om man kollar filmen
Ofan, de tänkte jag inte på. Han som även försökt dölja regnret
"haft den i 3-4 år.." Antingen 3 eller 4, ett år är ganska lång tid
Vart e regnret ?
Kollar man på filmen (och uthärdar "musiken") kan man se regnumret bakom den halvdåliga pixlingen.
Vart e regnret ?
Kollar man på filmen (och uthärdar "musiken") kan man se regnumret bakom den halvdåliga pixlingen.
Ofan, de tänkte jag inte på. Han som även försökt dölja regnret
"haft den i 3-4 år.." Antingen 3 eller 4, ett år är ganska lång tid
"Jag ägt den eller inom familjen"....
Say 'what' again, I dare you, I double dare you motherfucker, say what one more Goddamn time!
Mina inlägg representerar bara mig själv, och är inte alltid helt genomtänkta eller seriösa! http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 2#p3093502
haha ja det var inte lite. Fränt med "Racing"-dekal på bakluckan också
Nått jag missade tidigare,visst fan är det silverfärg på däcket? Sprayat fälgarna på fyllan också tror jag. Dubbla gälar på huven dessutom...sicken stjärna.