2600
Sök

Hur kan stolpskott få tjusiga tjejer?

patrik89
5 juni 2010
FordRSC skrev:
Har han bara pengar och bil, för ser ingen annan lösning på det hela! rollroll

där har du svaret

Sleeper
3 084 Inlägg
6 juni 2010
Asså seriöst nu. Jag väljer hellre en smart lite fulare brud än en snygg idiot, att leva med ett längre tag. Bertha och Candy i" 2½ Men" är undantag då gör jag nog tvärtom och plockar Candy. tongue

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

<3 Japs
680 Inlägg
6 juni 2010
Den som påstod att man inte skulle vara omtänksam, intelligent eller ha en vettig personlighet pga. att man har ett "vackert" (ursäkta det klyschiga ordvalet) utseende är ju helt körd i huvvet.

Jag får ofta höra (från det kvinnliga könet) att jag har utseendet med mig, men inte F*N är jag en bad-boy, otrevlig, oförskämd eller dum i huvvet (intelligensmässigt) för det! Sluta generalisera!

Min tjej ser riktigt bra ut och folk tutar fan på henne när hon är ute och går - hon är by far den klurigaste och vettigaste tjejen jag träffat än så länge!

Och nej, nej och åter nej...syftet med detta vart inte för att skryta. Orka Jante-lagen...

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

415 Inlägg
10 juni 2010
Ha ha, jag som tjej kan ibland slås av just det motsatta! smile

En riktigt snygg kille med en "hej kom och hjälp mig" tjej!
MEN för honom är hon kanske det finaste som finns!
The Beauty lies in the eyes of the beholder!

Själv så går jag på utseendet först, (självklart måste jag finna min respektive attraktiv) det är det första intrycket, men sen krävs det en jäkla bra personlighet oxå!
En snygg person kan bli ful med en dålig personlighet
En "ful" kan bli väldigt attraktiv med ett gott hjärta!

Sen är det ju smaken är som baken, den är delad!

Smak vad gäller tjejer, killar, bilar osv osv!
smile
Senast redigerat av SupraJEZZICA (10 juni 2010)

Instagram @PorscheJezzica
Work hard, Play harder!

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
14 juni 2010
Tror att svaret på frågan är rätt enkel. Känns som att det helt enkelt är så att dessa tjusiga tjejer också är stolpskott. Jag har personligen upplevt detta. Inte för att jag är ett stolpskott (tycker inte jag i alla fall), men dom fräschaste och snyggaste brudarna är väldigt ofta (inte alltid, men väldigt ofta) totalpuckade. wink

BMW ///M3
404 Inlägg
14 juni 2010
alla har inte samma smak helt enkelt smile

SVK Customs
1 639 Inlägg
14 juni 2010
Utsidan ger insidan en chans och insidan ger utsidan sin glans smile
Och som så många sagt här innan: Skönheten ligger i betraktarens öga.

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
15 juni 2010
krille_hlm skrev:
Utsidan ger insidan en chans och insidan ger utsidan sin glans smile
Och som så många sagt här innan: Skönheten ligger i betraktarens öga.

+ 1 det är så sant...men personligen så har jag funderat på om jag är för snäll...men skitsamma för eller senare dyker MR Right upp wink

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

Roos
15 juni 2010
Volvobrud83 skrev:
+ 1 det är så sant...men personligen så har jag funderat på om jag är för snäll...men skitsamma för eller senare dyker MR Right upp wink

Den rätta... Vilket dumt påhitt. Det handlar bara om att ha turen att hitta någon man står ut med. roll

475 Inlägg
15 juni 2010
tjejer är som bilar...... köper man en volvo 240.. man vet vad man får... 22 ägaren... inkörd lite tvåor där och där..... men.. den tuffar och går... köper man en ny stylad celica du som första ägaren ( tar bara ett märke )
folk glor som FAN.. tittar och beundrar.. men vad folk inte vet att motorn är SLUT.... minsta man gasar så vill den inte vara med.  man vågar inte lämna den själv i 2 sec för man vet inte vad som händer när den inte är under bevakning. och för varje vecka din celica vill ha mer och mer.. mer service.. mer saker...
medans man har sin 240.. och tittar på den.. och tänker... ja.. vi kanske ska tvätta skiten en gång i år iaf smile

visa faller för grupptryck.. visa faller för laddtryck
Bättre med kartong trim än rasad motor

trucken
563 Inlägg
15 juni 2010
de är bara o ragga upp nån, köra lite månsan shake på axlarna sen är man i hamn=)

member of team ljudbyggaren, O vaddå dansband e töntigt=)

Drar breställ genom McDriven
228 Inlägg
16 juni 2010
De e väl klart att utséendet är nått nästan alla går på först.. Men sen har det med personkemin att göra tycker jag.

Tyckte klart att min flickvänn va skitsnygg första gången jag såg henne, men ju mer vi pratade osv destomer förälskad blev jag i henne.  Det hade lika gärna kunnat va tvärtom.. smile  Tyvärr så reagerar man ju faktiskt ibland när man ser "omaka" par, men vafan det handlar om att vara lyckliga med varandra, inte att göra andra lyckliga!

No dice !

1 808 Inlägg
16 juni 2010
ja ser ut som ett stolpskott, men jag får inte "fula" tjejer heller så.

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

406 Inlägg
16 juni 2010
Jag säger som så här... Beauty is only a lightswitch away wink

My way or the highway? I take both sideways

4 637 Inlägg
16 juni 2010
Roos skrev:
Noiseprojekt skrev:
Snyggaste tjejerna tittar man på, det är dom "normal"-snygga man vill va ihop med

Fan vad korkat. En jävligt snygg brud kan ha lika mycket innanför pannvecket som en som är jävligt ful. Och en brud som är sk "normal"snygg kan väl vara lika korkad som en pangbrud.

På en arbetsplats för några år sedan så fanns det en tjej som sommarjobbade som var så snygg någon kan bli, jävlar vad vi glodde. Fysatanihelvete vad vacker. Trots det var hon jääävligt trevlig och hade mkt innanför pannan. Dock hade hon pojkvän och även om hon inte haft det hade jag sett det meningslöst att ragga på na. Snyggaste tjej som suttit i min bil. smile
Senast redigerat av EmilHammarlund (16 juni 2010)

136 Inlägg
16 juni 2010
Första intrycket?

vad gjorde människan första gången de sågs?
Vad umgicks människan med för några?

Saaboholic
3 129 Inlägg
17 juni 2010
M103 skrev:
En del tjejer verkar gilla aggressiva och hårda snubbar, typ kåkfarare och annat pack. Det är som i djurens värld, de aggressiva lejonen får pippa och bestämma i flocken, de andra meshanarna får bilda små ungkarlsgäng. Alltså är vi innerst inne lika dumma som djur eftersom det sällan är förnuftet som styr val av partner.

En snygg tjej med en punschig snubbe = en dum tjej. En snygg tjej med en ful men smart och schysst kille = bra tjej som ser längre än till utseendet. smile

Man kan vända på det också, en kille som är ihop med en skitfin tjej som kanske inte har alla hästar i hagen? Vad tycker man om det? Jag skulle aldrig stå ut i längden med en människa man inte kunde snacka med.

Man behöver inte räknas som pack enbart för att man suttit på kåken, finns ju kåkfarare och kåkfarare så att säga.

"Liberty of thought is the life of the soul"

Saaboholic
3 129 Inlägg
17 juni 2010
attackhamster skrev:
tjejer är som bilar...... köper man en volvo 240.. man vet vad man får... 22 ägaren... inkörd lite tvåor där och där..... men.. den tuffar och går... köper man en ny stylad celica du som första ägaren ( tar bara ett märke )
folk glor som FAN.. tittar och beundrar.. men vad folk inte vet att motorn är SLUT.... minsta man gasar så vill den inte vara med.  man vågar inte lämna den själv i 2 sec för man vet inte vad som händer när den inte är under bevakning. och för varje vecka din celica vill ha mer och mer.. mer service.. mer saker...
medans man har sin 240.. och tittar på den.. och tänker... ja.. vi kanske ska tvätta skiten en gång i år iaf smile

hahaha sjukaste liknelsen ever? xD

"Liberty of thought is the life of the soul"

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 242 Inlägg
18 juni 2010
Hur definierar man "Stolpskott"???

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Sleeper
3 084 Inlägg
19 juni 2010
Jag äter inte fula oliver fula valnötter mögliga mackor och dåligt kött... För min instinkt säger att den smakar skit/icke tjänlig. Visst några kanske smakar bättre eller likadant, men då måste man ta en risk och göra en uppoffring på en ful då man kunde chansat på en fin och få bra kvalite rätt igenom.
Dessutom har ju en ful person ofta dåligt självförtroende/självkänsla och det ses nog av många som väldigt inattraktivt. Alla fördömer personer när man ser dem och i väldigt många fall prickar man många punkter på personligheten bara med hjälp av utseendet.

Vettemannen skrev:
Hur definierar man "Stolpskott"???

/Benny

http://sv.wikipedia.org/wiki/Stolpskott
Senast redigerat av Sushikocken (19 juni 2010)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Sök