3805
Sök

Forza 4- tråden

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
14 oktober 2011
Pidmeister skrev:
Hur fasen lyckas ni ta bilder på baksmällar? Äre replay eller? big_smile

ja ^^. fast märkte att om man pausar efter smällen och spolar tillbaka så kan den mystiskt försvunnit ibland.

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
14 oktober 2011

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

163 Inlägg
14 oktober 2011
Två bilder på min galna Nissan Skyline 2000GT-R med Nissan GTR motor, sjukaste ljudet! smile

http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=341563&full=true

http://forzamotorsport.net/Handlers/GetPhoto.ashx?id=341278&full=true
Senast redigerat av Pidmeister (14 oktober 2011)

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
14 oktober 2011
LeafBox skrev:
Race redan ikväll!

jag är på. kommer med min harlequin ^^

Finntrollet
640 Inlägg
14 oktober 2011
449kr hos elgiganten i Västerås och 499kr om man åker till mediamarkt 100m bort. Argh Fan att man inte kan slösa det. Haha

Jo vars.

3 354 Inlägg
14 oktober 2011
hur gör jag för att ladda ner en content igen?  skulle ladda ner dlc content men laddade redan ner en annan sak och nu ser jag inte den nya nedladdningen.

never mind. kollade på download history tongue nu jävlar har man möjlighet till bilar big_smile
Senast redigerat av Seth (14 oktober 2011)

Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra

719 Inlägg
14 oktober 2011
Sjukt bra spel smile

6 Inlägg
14 oktober 2011
Underbart spel! är med och lirar ikväll om jag hinner.

btw hur tonar man lyserna? hittar inte det sad

511 Inlägg
14 oktober 2011
Är det någon som kört nå dragracing? Själv har man börjat lite smått o nu ha ja lyckats att få min Nissan fairlady att gå 11.9 på 402 meter med 2wd.Hur har ni själv lyckats?
Senast redigerat av nonno (14 oktober 2011)

?

244 Inlägg
14 oktober 2011
hur fan målar man lampor? :0

Ibland kan det vara så att jag inte minns det jag kommer ihåg.

502 Inlägg
14 oktober 2011
BESVIKEN efter några timmars spelande... hoppas det blir bättre längre fram... hmm

560 Inlägg
14 oktober 2011
FoXoN skrev:
BESVIKEN efter några timmars spelande... hoppas det blir bättre längre fram... hmm

Såååattteee...jooo.....

Efter många timmars spelande gör det ont i mig att tvingas gå på toa innan något allvarligt händer mad

Stört bra är det! Körkänslan är ju helt galet skön och ljudet, de blir inte bättre big_smile

btw. kul när ni laddar upp bilder på era bilar. keep it comming.

Elektriker/Volvobuse
218 Inlägg
14 oktober 2011
T-Axelsson skrev:
Beställde mitt spel från webhallen för 1 månadsen och fick det ej idag. Finns det något sätt att kolla upp om det kanske ligger på posten? Har ej något kollinr

var samma för mig, fick en mindre chock när de låg ett paket och skräpa i brevlådan i morse smile

"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar

Aldrig nöjd
804 Inlägg
14 oktober 2011
Är det någon här som delar min enorma besvikelse över spelet? Tycker att alla bilar känns likadana, oavsett om det är en Viper eller en Micra så är den överstyrd i kurvorna och varje start inleds med 20 meter däckspinn. Främst är det spelets menyer jag stör mig på, det finns ingen översikt överhuvudtaget vare sig i tuning, när man letar bil eller skall välja race och istället är det spelet som styr väldigt strikt vad man skall göra härnäst. Vilka bilar man får och bör använda känns också väldigt styrt, inte alls som i GT5 där man kunde tävla i en klass och sedan köpa ett motorstarkare begagnat alternativ till de nya småbilarna.

Grafik och ljud väntade jag mig mer av, det här är inte i närheten av konkurrenten GT5. Jag hoppas verkligen att det blir bättre än såhär för just nu så saknar jag mest GT5.
Senast redigerat av Masquerade (14 oktober 2011)

Livet är för kort för att äga Volvo.

Bitter optimist.
1 561 Inlägg
14 oktober 2011
låter som du blandar ihop gt5 och fm4 om jag  ska vara ärlig.

Aldrig nöjd
804 Inlägg
15 oktober 2011
Stoner_fuzz skrev:
låter som du blandar ihop gt5 och fm4 om jag  ska vara ärlig.

Du har inte märkt av någonting av det jag nämner? I både GT5 och Forza 4 spelar jag med alla hjälpmedel av utom ABS.

Livet är för kort för att äga Volvo.

675 Inlägg
15 oktober 2011
Masquerade skrev:
Är det någon här som delar min enorma besvikelse över spelet? Tycker att alla bilar känns likadana, oavsett om det är en Viper eller en Micra så är den överstyrd i kurvorna och varje start inleds med 20 meter däckspinn. Främst är det spelets menyer jag stör mig på, det finns ingen översikt överhuvudtaget vare sig i tuning, när man letar bil eller skall välja race och istället är det spelet som styr väldigt strikt vad man skall göra härnäst. Vilka bilar man får och bör använda känns också väldigt styrt, inte alls som i GT5 där man kunde tävla i en klass och sedan köpa ett motorstarkare begagnat alternativ till de nya småbilarna.

Grafik och ljud väntade jag mig mer av, det här är inte i närheten av konkurrenten GT5. Jag hoppas verkligen att det blir bättre än såhär för just nu så saknar jag mest GT5.

Ljuden är ju värdelösa i GT5, alla bilar med värsta avgas låter likadant varesig det är en Fiat eller en Supra dom har ju gjort om de mesta ljuden i FM4. Gillar detta mycket mer. I GT5 kan man ju inte ens byta bromsar...

Edit: Men nu ska inte spåra ut till en tråd om Forza vs Gran turismo.

Mvh/Linkan
Senast redigerat av Linkan_740 (15 oktober 2011)

502 Inlägg
15 oktober 2011
Sjukt att Forza kan lämna ut ett spel med denna grafik och spelkänsla. Spelat Forza tidigare. Grymt spel. Men Forza 4 är värdelöst. Jag kör en nissan 240sx.. möter ford gt40is och ferraris. Har dom tänkt något ? Tycker att Forza 4 verkar grymt oplanerat... deras tänkesätt har vart att. : VI KÖR, VI KÖR, VI KÖR!!! Är jag den ända som inte gillar spelet ? Som jag skrev tidigare... Slår FM4, GT5 i grafik/körkänsla? Nej är mitt svar...Nej...besvikelse.

Elektriker/Volvobuse
218 Inlägg
15 oktober 2011
att forza skulle va oplanerat och sen jämföra och säga att GT5 är de, när gt5 har ett race anpassat för en viss fiat som inte ens orkar upp för backen på banan racet är skapat på..... ja där ser man vart folk lägger sina motstockar......

"För att svänga till vänster måste man styra till höger" citat av Hudson Hornet från filmen Bilar

Sök