Citat 1: -Om du vågar gasa fullgas, så har du inte trimmat tillräckligt!
Citat 2: -Har du inte döda flugor på sidorutorna, har du inte kört fort nog!
Citat 3: -När du kör så fort du kan och känner att du har kontroll, då kör du för sakta!
Följ Mitt Bubbla Projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=265896 Slide in, Burn OUT!!
Tror inte jag har kommenterat, iaf inte på länge men jag har följt tråden ett bra tag
Väldigt imponerad på ditt tänk om utrustning osv, jag gillar att du förfinar den, på riktigt. Alla dessa specialdelar du har hittat, man blir ju inte lite avis!
Förresten, cometfälgarna gör sig mycket bättre på din bil än Dotzfälgarna enligt mig och de är grymt mycket fräschare ljusa än titanfärgade!
Lycka till framöver, följer med spänning, ska in o lägga den som favorit nu också
Tror inte jag har kommenterat, iaf inte på länge men jag har följt tråden ett bra tag
Väldigt imponerad på ditt tänk om utrustning osv, jag gillar att du förfinar den, på riktigt. Alla dessa specialdelar du har hittat, man blir ju inte lite avis!
Förresten, cometfälgarna gör sig mycket bättre på din bil än Dotzfälgarna enligt mig och de är grymt mycket fräschare ljusa än titanfärgade!
Lycka till framöver, följer med spänning, ska in o lägga den som favorit nu också
Mvh
Stort tack för de orden Precis som du säger så vill jag förfina och förbättra med originaldelar så långt som det går. För mig så är det roligare än något flashigt eftermarknads krafs