2679
Sök

Barncancerfonden Projektbil. Projekt Framtid

210 Inlägg
24 februari 2011
Trådstartare
Nu ligger intervjun ute på nyhetskanalen.
Här kommer en länk där man enbart ser intervjun.
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debat … id=1270350

503 Inlägg
24 februari 2011
såg nyss på intervjun och jag rös yikes
tycker det är så dålig stil att sno från garagets mest betyderlsefulla projekt (enligt min smak)
hoppas ni får tillbaka grejerna

att köra polisbil är som att ha analsex med sin bästa kompis det är säkert skönt men man gör det bara inte

210 Inlägg
24 februari 2011
Trådstartare
Exez skrev:
såg nyss på intervjun och jag rös yikes
tycker det är så dålig stil att sno från garagets mest betyderlsefulla projekt (enligt min smak)
hoppas ni får tillbaka grejerna

Jag hoppas att sakerna kommer till rätta. Tack så mycket för dom orden. Dom värmer.
Det är tack vare människor som dej att man orkar fortsätta.

Kung
603 Inlägg
27 februari 2011
Hur går det. har ni gjort några framsteg? smile

Var det någon av era sponsorer som hörde av sig efter inslaget i tv?

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

Proud Member of Kööken Racing!
1 056 Inlägg
7 mars 2011
Undrar detsamma.
Hoppas det löser sig!

Behöver du nått specialtillverkat? Ask me!
Proud member of kööken Racing
Bmw E30 Supercharged "Hellsifür - Mean but clean!" http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=116196
Projekt jag är delaktig i: Bmw M3 E30 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=167936

210 Inlägg
7 mars 2011
Trådstartare
Ursäkta det sena svaret.
Jag har överklagat beslutet från folksam och väntar på nya besked.
Jag fick även ett mail från Daniel på Styling4u som ställer upp med nya stolar mot att jag står för frakten och det är jag så otroligt tacksam över.
Vill även passa på att tacka för donationerna på 500:- och 100:- som har kommit in.
Dom kommer att täcka frakten för stolarna.
Tack så jätte mycket till er alla för allt stöd.

Gött mos
1 096 Inlägg
7 mars 2011
bcf_bilen skrev:
Ursäkta det sena svaret.
Jag fick även ett mail från Daniel på Styling4u som ställer upp med nya stolar mot att jag står för frakten och det är jag så otroligt tacksam över.
Vill även passa på att tacka för donationerna på 500:- och 100:- som har kommit in.

Bra! Stå på dig!

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

210 Inlägg
7 mars 2011
Trådstartare
Nitrometanskada skrev:
bcf_bilen skrev:
Ursäkta det sena svaret.

Bra! Stå på dig!

Ja så lätt ska dom inte få komma undan.

53 Inlägg
7 mars 2011
Hej! Det här är ett helt underbart projekt. Rätt igenom! Det är helt j**la sjukt att någon kan gå in och ta andras saker vare sig det är ett helt vanligt projekt och enligt min mening så är det ännu sjukare att ta saker från detta projekt som är så underbart! Jag beundrar er som kämpar på! Kommer helt klart följa det här och jag håller båda tummar och tår för att ni ska få tillbaka sakerna eller att ni får någon ersättning så att säga. Fortsätt att kämpa på!

Mvh
LemborN

210 Inlägg
7 mars 2011
Trådstartare
Lemborn skrev:
Hej! Det här är ett helt underbart projekt. Rätt igenom! Det är helt j**la sjukt att någon kan gå in och ta andras saker vare sig det är ett helt vanligt projekt och enligt min mening så är det ännu sjukare att ta saker från detta projekt som är så underbart! Jag beundrar er som kämpar på! Kommer helt klart följa det här och jag håller båda tummar och tår för att ni ska få tillbaka sakerna eller att ni får någon ersättning så att säga. Fortsätt att kämpa på!

Mvh
LemborN

Tack så jätte mycket. Ja det är tråkigt att det finns folk som inte kan göra som vi andra.
Jobba ihop pengar för att sedan kunna köpa det man vill ha. Hade dom bara vetat hur det känns att bli bestulen på saker som man har jobbat så hårt för att kunna köpa. I detta fallet så är det sponsrade saker och för en god sak och det måste jag säga känns ännu värre i själen än om det hade varit mina egna saker.

53 Inlägg
7 mars 2011
Jaa det är bättre att det är ens egen saker. Nu är det ju sponsrade saker som är till barn som är så sjuka så det är inte sant. Sen är det synd att försäkrings bolaget inte vill hjälpa till. Det är ju tyvärr inget ovanligt hmm Men som sagt all lycka till er och hoppas att det blir klart så fort som möjligt.

Mvh
LemborN

210 Inlägg
8 mars 2011
Trådstartare
Nu har jag fått prata med en chef på Folksam och hon skulle ringa mej imorgon. Hoppas verkligen att detta kommer att lösa sej med inbrottet nu.

Allmänt envis
12 512 Inlägg
8 mars 2011
bcf_bilen skrev:
Nu har jag fått prata med en chef på Folksam och hon skulle ringa mej imorgon. Hoppas verkligen att detta kommer att lösa sej med inbrottet nu.

Vi håller tummarna!

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 924 Inlägg
8 mars 2011
Vad är problemet med försäkringsbolaget? sad

~ Life is short, have FUN! ~

210 Inlägg
8 mars 2011
Trådstartare
peegee skrev:

Dom menar att det skall gå på bilförsäkringen och inte som bi-utrymme.

210 Inlägg
8 mars 2011
Trådstartare
Rquired skrev:
bcf_bilen skrev:

Vi håller tummarna!

Tack.

210 Inlägg
8 mars 2011
Trådstartare
M_Broberg skrev:
bcf_bilen skrev:
peegee skrev:

Dom menar att det skall gå på bilförsäkringen och inte som bi-utrymme.

Faschinerande.

inte första dåliga historian man hör om folksam heller. har länsförsäkringar halland SJ och det alltid funkat utan minsta lilla problem, dessutom billigare än folksam.

Ja det är ju inte det bästa bolaget. Jag har folksam genom facket så det är av den anledningen som jag har dom. Jag har hört av flera att dom har haft problem med dom.

210 Inlägg
9 mars 2011
Trådstartare
Så otroligt trött på försäkringsbolag. Enligt Folksam så kommer dom inte att betala ut något då det är biltillbehör och räknas inte som lösöre.
Jag kommer att kontakta media om detta så att allmänheten blir informerad om detta.

Kung
603 Inlägg
9 mars 2011
Lite skumt endå, jag menar vadå biltillbehör, det är dom väl inte förens dom sitter i bilen, eller? så ser jag det iallafall, men förstår att dom inte vill betala ut något, det vill dom aldrig.

Kör på folksam jag med, men bara för att jag har dom via facket på tex hemförsäkringen, men på den nya bilen blir det ett mer seriöst företag.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.

P o r s c h e
1 700 Inlägg
9 mars 2011
De är ju så typiskt att de letar kryphål, dom lägger ju ner mer resurser och energi ibland på att försöka smita undan än vad det skulle kosta att betala...

"Effektiv skadehantering" osv, pffft....

De är helt rätt att gå till media och prata ut, se till så alla får reda på vilka snåljåpar och myglare de är
Senast redigerat av Bensinskallen (9 mars 2011)

Sök