Ja detta va sista gången för Eskilstuna Shootout 2010! Men vilken avslutning! Så jäkla skön och härlig publik, balla bilar som vanligt och ja... vad ska man säga... stämningen va helt enkelt på topp!!! Tack som fan Eskilstuna! Hoppas vi ses nästa år också!
Tackar också Photo4fun för lite extra filmhjälp!
Fler filmer kommer följa, ska redigera klart stegarna och lägga upp så småningom. Uppdaterad med Gatdäcksstegen! Uppdaterad med Opensstegen!
Mycket härliga bilar verkar de ju har varit på plats Såg ju ut att ha varit jäkligt mycke publik? Kan väl lungt säga att jag känner att jag missa nått.
Men det är ju tur att du finns så man får se lite grann från kvällen iaf
Mycket härliga bilar verkar de ju har varit på plats Såg ju ut att ha varit jäkligt mycke publik? Kan väl lungt säga att jag känner att jag missa nått.
Men det är ju tur att du finns så man får se lite grann från kvällen iaf
Japp du tabbade dig som vanligt Klart det e tur jag finns Vad skulle världen göra utan Quantic Productions? ^^
Lika grym film som vanligt! Fortsätt med det du skapar! Tack för ännu en bra film
Tack som fan! Alltid lika skoj o höra
Kan ju även passa på o nämna att jag just nu klipper Gatdäcks-stegen som jag använt två kameror till racen. Dom som va där såg ju kanske att jag sprang 201m ner till sista konen och tillbaka. Det va för o montera en kamera som fick stå o rulla och filma klart minneskortet så jag fick en kameravinkel till. Det är mkt jobb o synka dom två nu kan jag lova men det blir riktigt ballt.
Lika grym film som vanligt! Fortsätt med det du skapar! Tack för ännu en bra film
Tack som fan! Alltid lika skoj o höra
Kan ju även passa på o nämna att jag just nu klipper Gatdäcks-stegen som jag använt två kameror till racen. Dom som va där såg ju kanske att jag sprang 201m ner till sista konen och tillbaka. Det va för o montera en kamera som fick stå o rulla och filma klart minneskortet så jag fick en kameravinkel till. Det är mkt jobb o synka dom två nu kan jag lova men det blir riktigt ballt.
Mvh J.
Jag var ju aldrig där. Så såg tyvärr inte dig springandes. Men det lär ju bli riktigt trevligt. Ser fram emot dom filmklippen. Keep up the good work, mate !
Tackar! Ska försöka hinna klippa ihop Openstegen imorrn och sen ladda inför Norrtälje på söndag. Rykten säger att en Funnycar med 2300hk anmält sig till startlinjen
Tackar! Ska försöka hinna klippa ihop Openstegen imorrn och sen ladda inför Norrtälje på söndag. Rykten säger att en Funnycar med 2300hk anmält sig till startlinjen
2300hk, jadu det duger för att fixa lite gummirök med. Om du behöver hjälp med lite filma osv, så hör av dig. Kanske kan filma i slutet av stripen i Eskilstuna. Så slipper kameran sitta still.
2300hk, jadu det duger för att fixa lite gummirök med. Om du behöver hjälp med lite filma osv, så hör av dig. Kanske kan filma i slutet av stripen i Eskilstuna. Så slipper kameran sitta still.
Hehe ja det tror jag också
Ska komma ihåg det till nästa år om det blir fortsättning!
Hehe ja det tror jag också
Ska komma ihåg det till nästa år om det blir fortsättning!
Mvh J.
Okej, Jo gör det. För just nu är man arbetslös. Men antar att det ändrar sig till nästa år. Men har säkert tid.