Jag ville inte ha någon billig förstabil.. Jag har alltid tänkt att varför ska jag köpa en bil jag igentligen inte vill ha? Känns nästan bortkastat, så jag köpte mig en av mina dröm bilar direkt Första bilen här är en Ford Mustang GT -05.. riktigt mysig förstabil
Har man råd så? Vissa verkar ju tälja guld...
Ibland kan det vara bra med en crappig förstabil för att "köra av sig" lite som ovan förare, backa in i stolpar etc.
haha kan inte säga att jag täljer guld, men fast jobb med skaplig lön räcker för att få en fin förstabil ^_^
jag ska leka av mig nu i vinter tänkte jag, mustangen är mer en glidarbil, i vinter blir det något billigt bakhjulsdrivet helvete som man har råd att ha sönder :]
Har också kvar första bilen, eftersom ja bara haft styrlappen sen i april så Men trivs otroligt bra med Golfen, trots att det har varit lite problem, men inga större och kostsamma problem som tur är Den går billigt o bra o är billig att äga, tycker ja är huvudsaken, åtminstonde när man går i skola o har 1000 kronor i månaden att leva på
Den som påstår att sex är det skönaste som finns har aldrig varit riktigt skitnödig
VW Polo kombi -89 fullmatad med 82 skabbiga småponnys med klamydia i ryggraden men den gjorde 90 i tvåan innan varstoppen gick in... den bilen höll i 6månader =P