3894
Sök

Xenon canbus kit!

1 749 Inlägg
15 oktober 2010

Alla stavfel ni hittar i mina inlägg ska vara där, det är alltså meningen med dem och ingen felstavning.

Med.lem
3 759 Inlägg
15 oktober 2010
rallykid skrev:
aha...känns som ett ställe att kolla upp...tack för infon!!

Kan också göra reklam för Anders på anabint.
Skittrevlig och grym service!

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

OUTLAW1
15 oktober 2010
Mr_EmCom skrev:
rallykid skrev:
aha...känns som ett ställe att kolla upp...tack för infon!!

Kan också göra reklam för Anders på anabint.
Skittrevlig och grym service!

där ser man...finns många i xenon djungln känns det som....
skulle vara kul o veta om alla säljer samma sak fast olika pris...
tycker alla ligger mellan 900 och 1400:- jäkligt billigt oavsett för den enorma ljusskillnaden...

Fattar inte varför man inte vill ha xenon konvertering...
Detta är ju det bästa i ljusväg jag sett iaf..

5 Inlägg
15 oktober 2010
Anders på anabint säljer lima.

Ne jag började med xenon i extraljusen på min 940 och jag var helt såld sen dess har jag satt xenon överallt det har gått att sätta det.
Nackdelen med att ha det i helljuset är ett det tar några sekunder innan lampan har full ljus styrka, men jäklar vad det bländar när man tänder dem efter dom varit tända, dom som inte bländar av ångrar sig rejält och ser inte riktigt hundra på en stund hehe

Franzén

Klantarsel
26 Inlägg
17 oktober 2010
Ingen som har erfarenhet av Humanhabit.se?

Tänkte beställa en 35W H1 Xenon sats till min GT. Där går det på 799 spänn för 35W Slim H1or me 4300 kelvin.

Tack på förhand bröder. (Y)

"Stämmer det att min bil är slut?"
"Ja visst. Du får inte sålt ´en till en sketfull skrothandlare ens en gång."

183 Inlägg
17 oktober 2010
Har Humanhabit speedstarter i min Caddy. Kan väl inte säga nåt negativt alls. Nu har ju mina funkat dock...

rallykid skrev:
TBOC_Razor skrev:
Goffen skrev:

varför?

VVME.com eller mydepots.com som dom även äger är överlägset bäst att handla xenon ifrån eftersom dom har bäst priser på marknaden vad jag vet, bra service och diskuterar gärna grejorna dom säljer, frakten är överkomlig i pris och den är ändå riktigt snabb för att vara skickat från kina.

Kort och gott, VVME.com är bäst på xenon wink

Varför göra av med mer pengar än man behöver när man kan få mer över att lägga på annat till sin ögonsten ?

och när det går sönder har du givetvis full garanti och skickandet fram o tillbakak till kina blir fraktfritt för konsumenter i sverige eller???
Kankse äts mellanskillnaden upp till slut samt att det kommer ta garanterat längre tid att skicka till/från kina än det tar att skicka till/från kungsbacka...

Gör dom xenonkiten i Kungsbacka menar du?

OUTLAW1
17 oktober 2010
5komma2racing skrev:
Har Humanhabit speedstarter i min Caddy. Kan väl inte säga nåt negativt alls. Nu har ju mina funkat dock...

rallykid skrev:
TBOC_Razor skrev:

VVME.com eller mydepots.com som dom även äger är överlägset bäst att handla xenon ifrån eftersom dom har bäst priser på marknaden vad jag vet, bra service och diskuterar gärna grejorna dom säljer, frakten är överkomlig i pris och den är ändå riktigt snabb för att vara skickat från kina.

Kort och gott, VVME.com är bäst på xenon wink

Varför göra av med mer pengar än man behöver när man kan få mer över att lägga på annat till sin ögonsten ?

och när det går sönder har du givetvis full garanti och skickandet fram o tillbakak till kina blir fraktfritt för konsumenter i sverige eller???
Kankse äts mellanskillnaden upp till slut samt att det kommer ta garanterat längre tid att skicka till/från kina än det tar att skicka till/från kungsbacka...

Gör dom xenonkiten i Kungsbacka menar du?

Gör dig inte dum på andras bekostnad nu.....

183 Inlägg
18 oktober 2010
Tyckte det var en relevant fråga då du verkar tro att dom tillverkas där.  Hur menar du då?

Sök