Grymt bygge! Stum montering av bak- och framvagn tackar man inte nej till. Dessa bilar får så brutal negativ camber med orginalbärarmar och endast sänkning. Kommer du att köra med R-däck fram?
Satan vilket jobb Riktigt trevligt att läsa ännu ett preojekt som är i samarbete med BAP för dem ser alltid ut att blir väldigt intressanta Väntar förväntansfullt på update
Ikväll blev det inte så mycket gjort som jag hoppades på, men sådana dagar måste man ha med! Fick hem sista plasten idag, så den exteriöra biten finns hemma. Bodykittet kommer bestå av lite blandade märken! Fronten är märket Vertex, skärmar fram och bak är Charge-speed och resten är Masa motorsport. Stort tack till BAP och Blueeye!
Började kapa upp skärmarna bak för att kunna få plats med större hjul och även kunna köra lägre. När jag monterade bak-skärmen och måttade lite så ballade det ur, blev tvungen att få lite hel-helhetsintryck, hehe. Ställde under en fälg och höll upp en sidokjol, resultatet - ja, det bedömmer ni själva
Allt för denna gång! Kommentera gärna era tycken och tankar
Det här kommer ju bli löjligt bra. Kul att se att din stunt-talang inte går till spillo heller, det gäller ju att ha lite känsla för sånthär.
Kul att du hittade in på min tråd! Jo visst tar jag det ett steg längre!
bleedingstar skrev:
ser skitnice ut ! är planen att den ska blir klar tills i sommar eller ?
Siktar på att bli klart tills i vår, April närmare bestämt. Men får se hur det går! Känns som man har 1000 bollar i luften just nu, och budgeten är redan spräckt
Det här kommer ju bli löjligt bra. Kul att se att din stunt-talang inte går till spillo heller, det gäller ju att ha lite känsla för sånthär.
bleedingstar skrev:
Siktar på att bli klart tills i vår, April närmare bestämt. Men får se hur det går! Känns som man har 1000 bollar i luften just nu, och budgeten är redan spräckt
Ok ska bli sjukt nice att se den sen när du är klar iaf, du får bjuda hem alla grabbar på arbete när det inte är för avancerade saker som ska göras jo man förstår ju att det du har införskaffat kostar en hel del ! Blir det bara banbil eller kommer du att köra som tidigare ?
bleedingstar skrev:
Ok ska bli sjukt nice att se den sen när du är klar iaf, du får bjuda hem alla grabbar på arbete när det inte är för avancerade saker som ska göras jo man förstår ju att det du har införskaffat kostar en hel del ! Blir det bara banbil eller kommer du att köra som tidigare ?
Besiktning är inget krav, men kommer bli lite bus ändå. Kommer kanske kolla lite närmare med bilprovningen vad dom vill att jag ska göra för att få den genom
Ojoj, underbart projekt! fiina grejer du införskaffat! bodykitet kommer sitta sjukt bra, helt rätt stuk! såg ut att vara bra passform också (på bakfendern osv) ? Helt klart nytt favorit projekt! lycka till detta ska följas!
Ojoj, underbart projekt! fiina grejer du införskaffat! bodykitet kommer sitta sjukt bra, helt rätt stuk! såg ut att vara bra passform också (på bakfendern osv) ? Helt klart nytt favorit projekt! lycka till detta ska följas!
Är verkligen överraskad av passformen på skärmarna, bakfendrarna sitter suveränt! inget kapande eller spacklande behövs där